lørdag den 16. april 2016

Skal jeg køre idag?-Mandag den 11 april 2016.

 De her negle er rigtig flotte..Jeg elsker de helt lyserøde negle sammen med sølv-blingblinget.
 Ja, man skal jo ikke være ved en der hader en vel?
Det er vigtigt ja..selvom det nogle gange kan føles lidt mærkeligt..
Nogle gange ville man man bare ønske at man kunne slippe alle tøjlerne og bare rejse ud iverden.
Det kan man også, men der er så meget der lige skal passe sammen..penge, tid, rejsetider, destinationer..men hvis man bare en dag sagde..jeg smutter lige til london og kommer hjem og 3 måneder igen..det ville være fedt..


Kom op kl 06:10 idag.



Jeg skulle jo på kattehjemmet idag. 

















Mig og Alice gik op til bussen.











Da vi var i Sønderborg, fulgte jeg lige Alice hen til skolen. 


Og så begav jeg mig hen til kattehjemmet.




 Jeg er begyndt at høre denne sang HELE TIDEN..literally the whole time..




Der var VIRKELIG mange mennesker over det hele idag..mange flere end der plejer at være..


Lige da jeg var kommet hen til den store vej, ringede min kørelærer og spurgte hvor jeg var henne?

Jeg sagde hvor jeg var.
Kørelærer: så kommer vi og henter dig der?
Mig: nåh hvorfor?
Kørelærer: du skal jo ud at køre idag.
Mig: skal jeg det?
Kørelærer: ja, det skal du.
Mig: nå, det vidste jeg slet ikke.
Kørelærer: nå, jamen har du tid idag, for så henter vi dig der.
(vi var en anden elev)

Jeg var jo  heldigvis ude af døren og på vej hen til kattehjemmet --, ellers ville jeg jo havde lagt hjemme i min seng ...så det var godt.

Jeg fik ringet til en fra kattehjemmet og sagde at jeg skulle ud at køre, og heldigvis var der sat 1 ekstra mand på vagten ved kattehjemmet idag, så det ordnede sig helt fint.

Det viste sig at kørelæreren havde glemt at sige tidspunktet til mig, så jeg anede jo ingenting...Men det hele gik jo fint alligevel.



Da jeg havde kørt på den lukkede bane og køretimen var slut, gik jeg alligevel hen til kattehjemmet for at hjælpe dem færdig..og jeg savnede jo også kattene sååååå..








Der var kommet en ny kat til.

Silke.




Da kl var 12: var jeg færdig med min vagt og gik hjemad. 




   

 


Jeg skulle lige på biblioteket og aflevere en bog (døden i dine øjne nr 1) jeg  er blevet helt færdig med.


  

Og så skulle jeg nå en bus.
Da jeg var kommet af  bussen gik jeg hjem. 








Hjemme.


Jeg fik lavet mig en smoothie.


 Jeg spurgte min far om jeg måtte låne en bil og køre lidt rundt på gårdspladsen.
Det måtte jeg gerne.




Så jeg lånte den grønne polo.

Men der var grænser for hvad jeg kunne lave, for der var ikke bakker man kunne øve koblingspunkt på eller båse man kunne øve parkering på..så jeg kunne egentlig bare kære rundt.
Det var ret varmt at køre rundt i den bil...haha..


Så satte jeg mig til at se married at first sight. 

Lidt efter tog jeg med mor ud og handlede på netto.





Jeg var færdig på netto før mor, så jeg gik ud og ventede i bilen. 


 
Da vi kom hjem skulle Pinkey og Bruno indenfor. 











  Kattene fik deres mad, og jeg gik ud for at kigge på min racercykel. 

Jeg ville have den pumpet op, men der skulle jeg bruge kompresseren..men min far havde ikke tid til at hjælpe mig, så det måtte jeg opgive.

Og de almindelige pumpere duer ikke til den..






Så jeg tog min den almindelige cykel og tog en tur på den. 








Man ser SÅÅ dum ud...seriøst....men sikkerheden først du..









 












   



 



  





















Det er altid en tradition at vi går på mc donalds efter vi har sanket sten..så det skulle vi også idag.

Det er altid mig, far, Ida og Alice.
Mor gider ikke rigtig med, så det er vores tradition med far.



 



Jeg blev nedstemt, så vi tog på burger king istedet for mc donalds.

Vi valgte at køre drive in og bare finde os et sted at spise det.
Vi kørte hen og spiste det under broen i bilen.









Da vi havde spist op, kørte vi hen til mc donalds, da vi ville toppe det af med is.







De havde engang nogle softice is, hvor man kunne få chokolade og karamelsovs på..HVOR ER DE HENNE??.

Nu har de bare Daim, lakrids og Oreo.

Jeg kan ikke særlig godt lide Daim og Oreo.
Jeg elsker lakrids men ikke sammen med is..så jeg fik softice uden noget krymmel på..
Jeg kan dog heller ikke lide ren vanilje is...ja..jeg er kræsen.. 









Vi var hjemme igen 21:23 ca.
Det var en ret hyggelig tur...der er intet der slå familieturer.
Lavede lige hurtig en blog færdig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar