mandag den 18. april 2016

Sovende mand på jorden?-Torsdag den 14 april 2016.

 Hvor er det fint, og roligt designet.
Det kan jeg altså godt lide.
 Det går ikke hvis du altid går og fortryder de ting du gør eller siger..så hellere sige pyt, det går nok.
Pyt jeg lige spiste det ekstra stykke chokolade..pyt at jeg lige fik klippet mere hår af end jeg sagde til frisøren osv osv...men noget skal man altså også passe på med at sige pyt til..men det finder man jo ud af når man lytter til sig selv og sit indre.
 Det er dumt hvis man går og opbygger en potentiel partner, for de findes ikke....
Man skal tage det som det kommer..
En person kan IKKE have alle de krav man ønsker sig.
Eks(_og det er ikke mine egne krav_)"jeg vil have en der har mange muskler, er klog, er tynd, har mørkt hår til skuldrene, har en meget dyb stemme, kan synge og er mega stærk.

STOP..det findes ikke...lad være med at drømme på den måde..

Bare lad det komme til dig..

(Nu kommer mine egne krav)
Det er vigtigt at han er sig selv.
Udseende er ligemeget, dog skal jeg føle mig tiltrukket af ham..ellers går det jo ikke.

Han behøver ikke at være den klogeste, men han skal da have brikker at flytte med, hvis i forstår hvad jeg mener.

Han må dog ikke ryge, for jeg kan ikke udstå cigaretrøg..ellers skal han være villig til at kvitte smøgerne, for hans eget helbred og de mennesker der er omkring ham.

Han skal selvfølgelig ikke være ond..så ham må da godt være sød og betænksom.

Hvis han er interesseret i biler, traktorer og landbrug er det bare et plus, for jeg har altså ikke lyst til at bo i byen..

Hahah..ja, så var man rigtig sej.
Jeg kan huske at jeg var SÅÅÅ vild med (nu kan jeg ikke lige huske hvad de hedder i filmen) Zac Efron og Corbin Bleu..de så altså godt ud i mine øjne dengang. 
Jeg havde faktisk ikke nogle ting fra filmene, andet end en bog med quizzer om High school musical.
Jeg har kun set filmene 2 gange i hele mit liv..så det er ikke så meget jeg ved om serien.

Man kan faktisk ikke se den på netflix eller gratis på nettet , og jeg ejer ikke filmene..selvom jeg virkelig gerne vil se dem igen.














Nå..men jeg havde en mærkelig drøm i nat igen.

Jeg gik på min gamle skole(Midtals friskole)
Hele skolen skulle inddeles i 15-20 personer, og vælge en fra gruppen de skulle hjem til.
Vi valgte så at tage hjem til mig.
Vi sad alle sammen ved et bord ude i stalden, hvor vi har hestene.
Der skulle vi alle lave et skema over vores eksamener.


3 piger fra Idas klasse(jeg nævner ikke navne) sad og gav Ida slik hele tiden, fordi de savnede hende.


Alice sad og tegnede små terninger på mit skema. 


En pige fra min klasse(nævner ikke navne) var MEGA sur og sad og surmulede hele tiden.jeg spurgte om hun var okay, men hun svarede ikke rigtig, andet en hmm...
Drengene i gruppen lod hende køle lidt af, for de syntes at det var lidt irriterende at hun var sur. 





Hahah..det her var i avisen idag.
Det er en hun og en hest der er bedste venner.. 

 Jeg har faktisk gjort det her med kattene på Pinkey og Bruno..men begge parter hader det..haha :-)



    






 Jeg lever nærmest i de her bukser for tiden.
Jeg skal have flere af dem..gerne i forskellige farver..de er vildt behagelige.
  











 Mig og Alice drog op til bussen, da jeg skulle hen til kattehjemmet, og Alice skulle i skole. 













 Nu var vi i Sønderborg.

Jeg fulgte Alice til skolen, inden jeg gik hen til kattehjemmet.

















Ej...det overstående billede..lige ved enden af hækken..der lå der en mand og sov...

jeg tænkte" skal jeg gå hen og hjælpe ham, har han fået et hjertestop..er han død eller har han det dårligt"

Jeg gik dog ikke derhen, for han lignede en alkoholiker, og jeg skal ikke have noget at gøre med dem..ikke fordi de jeg har noget imod dem..men deres livsstil ligger så langt fra min, selvfølgelig..det er så synd for dem, og fulde mennesker finder jeg meget skræmmende..så nejj..

Jeg turde heller ikke at gå derhen, for hvad hvis han overfaldt mig..så jeg var lidt bange..
For lige da jeg var gået (i en stor bue) forbi ham, vågnede han og satte mig op..lige der var jeg skrækslagen..for han kiggede mig lige ind i øjnene...Jeg gik hen bag en hæk, til jeg ikke kunne se ham mere, og så LØB jeg bare..jeg STYRTEDE hen til kattehjemmet og låste mig derind..for jeg skulle IKKE overfaldes..haha...Han gjorde nok ikke noget..men man kan aldrig vide..jeg bliver hurtig paranoid, som i kan høre. 









Så var jeg der. 

 Klaus fik sig noget dåsemad..det elsker han:-)

Basse lå og nød solen.







Elliot nød at ligge og glo på mig, imens jeg gjorde rent. 










 Cirkeline er også faldet godt til i det nye rum. 




Basse miaver stadig hele tide..han savner en familie at føle sig hjemme hos:-D 



Og Annie..hun var bare Annie :-P 


Det er mærkelig hvor meget man kan knytte sig til en kat, der ikke er ens egen..Jeg føler bare hun er min.
Gid min far gav sig, og vi kunne få hende..men det tror jeg ikke jeg skal regne med :-)

Hun er SÅÅÅ sød :)








 Der er hun ved at bide sine poter af.C-:











 



 Kl 12:00 var jeg færdig med opgaverne. 

 Og kunne gå hjem.



 Ham der manden lå liige ved træet..men da jeg skulle hjem..lå han der heldigvis ikke mere...
  













Jeg gik ind ib borgen, da jeg skulle vente på en bus igen igen.






Og en lille tur ned til havnen..det elsker jeg at gøre når det er sommer, varmt og der er en masse glade mennesker. 






  








  Da jeg havde omkring 20 minutter til bussen ko, gik jeg ind og kiggede i H&M.

  



 Og derefter til bussen.










  

 Hjemme.


Lille Stribe var der til at tage imod mig.











Vi var lige oppe og kigge på det flotte træ.









Hestene kom udenfor.




 Vi har haft et bed and breakfast siden 2007, så man er efterhånden vant til at der kan rende fremmede folk på vores gårdsplads..
Siden jeg var helt lille, har jeg altid gået rundt og sunget/skrålet, når jeg kom rundt om dette hjørne(der er jo ingen der kan høre det, for vi har jo ingen naboer og det hele er så stort)..MEN nu hvor vi har gæster rendende hele tiden(især om sommeren)..så synger jeg intet når jeg runder dette hjørne, for jeg har før oplevet end del pinlige situationer..hahah..


Nogle gange er det pænt trælst at vi har et bed and breakfast(især om sommeren), da man aldrig rigtig er alene udenfor..der er altid en der kan glo på hvad man foretager sig.

Men det går jo nok.
 Pyha, der var ikke nogen der lige der..så kan jeg sagtens skråle i vilden sky.

Ej..de plejer for det meste at komme kl 15:00.
Men sommeren er de her døgnet rundt..og det er der man gerne vil flade ud på græsset i badetøj, haha....ej..det kan vi også sagtens.

Det er er da hyggeligt lige at have en snak med en fra england, tyskland, frankrig, norge osv.








 Jeg fladede lige ud sammen med Harald på fliserne.









Og Minnie(jeg har aldrig været så vild med at tage billeder at dyr der ligger på ryggen, fordi det ligner at de er døde, og det har jeg det ikke så godt med.)..Så bare rolig, hun er levende her..



Hva fanden Harald..Det ligner han er på vej igennem muren.




Jeg tog lige med Ida ud og handle.

Ida ville lave pandekager, så hun skulle have et par ingredienser.  


 På rema 1000..






Det eneste jeg fik købt var the..det her the smager mega godt. 





 Hestene kom inde efter vi havde fået pandekager.












Kattene fik deres mad. 


 Om aftenen så mig, Ida og Alice lige de sidste afsnit af The returned.
Der er kun en sæson med omkring 10-15 episoder i.

Den var faktisk ret dårlig..


Vi lå og så den på gulvet i den lille stue. 







   
 Nu var der lige blog.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar