onsdag den 27. april 2016

"GIGA"Bageflip-Søndag den 24 april 2016.

Yeah.
Jeg tror alle mennesker har savnet nogle på et eller andet tidspunkt i deres liv.
Ligemeget om det er et dyr eller et menneske..jeg har savet nogle i mit liv...for eksempel..familiemedlemmer man ikke ser så tit, eller venner, man måske er ved at vokse fra.
Et muligt crush eller en kendt/sit idol man lige har været til koncert med.
Jeg ved godt at mc donalds måske ikke ligefrem er det mest sundeste og lækreste...men come on..det smager sgu godt...og jeg spiser det stadig.
Dog prøver jeg at holde mig fra rimelig usunde ting i hverdagen, og slår mig løs i weekenden istedet.
Jeg vil ikke sætte for store grænser for hvad jeg må spise og hvornår jeg må spise dit og dat..jeg gør det med måde.
Jeg kan sagtens spise slik og kager i hverdagen, men jeg prøver at lade vær, så godt jeg nu kan.
Jeg er en lille slikmund.

Dette billede gør så jeg drømmer mig hen til varme strande, glade mennesker og flotte stilarter.
Det er så smukt et design.
Det er SÅÅ flot tegnet.
Jeg er så misundelig på dem der bare kan tegne hvad de ser.
Det ville jeg også gerne.
Hvis jeg skulle tegne den, ville det blive en krusedulle tegning.


Jeg kom op ved 09:30-tiden.

Jeg husker så tydeligt da jeg bestod skriftlig sprøjteprøve.
Jeg bestod den allerførste gang-det var lækkert.
Jeg mener man skulle have 70 % for at bestå..så jeg er/var tilfreds.



Mon jeg stadig kan komme ind på min runescape?
Det skal prøves..men hvad var min kode? :-)
Jeg mener også jeg havde en der hed Mai-Britti..


Det var også det dejligste vejr her idag..
Jeg fik vasket lidt tøj.

Det er jo weekend,så det er okay at ligne en bums..:-)



Hestene kom ud i det lækre vejr.




Der er begyndt at gro fine mælkebøtter over det hele.








  



Jeg skulle jo muge ud hos Pinkey og Bruno idag, da det var min tur.
  




 Yaaay..jeg fandt endelig Pinkeys grime, nu skal han bare have den på igen.
Han har bare et ret underligt hovede til den grime..(: 



Der var selvfølgelig også tid til pause sammen med min Stribe. 


Hahahah..det her billede(-;








Slapper lige af i solen.



Slapper lige lidt mere af i skyggen denne gang.



Min fars kusine køber rigtig meget kattemad når hun er ude at handle..og det sjove er at hun kun har 1 kat.
Hendes arbejde gør dog at hun skal tage væk 14 dage, og er hjemme ca 20 dage så hun får naboerne til at fodre og passe kat osv.

Hendes kat vil ikke have det slags mad mere, så nu har vi bare fået en masse "snask" som jeg kalder vådfoder.

Det er lidt vildt.


Ja, jeg ved godt det ser lidt skræmmende ud med den flyverdragt der hænger der..der er ikke noget mystisk ved det..Det var/ er min farfars gamle flyverdragt..
Den hænger der stadig(og nej, det var ikke sådan han gik bort heldigvis..kan man sige)
Nogle gange når jeg savner ham, så går jeg hen og dufter til den, for den dufter stadig af ham..en rund og dejlig duft af udeliv, natur, hårdt arbejde og farfar.



  Når man har et bed and breakfast, så kan man egentlig bare få gratis the..såååå det benytter jeg mig af(har selvfølgelig spurgt forældrene om lov, da de jo står for det ikk) 

Og sukker i spandevis.
Jeg fik vasket lidt mere tøj.
Og hunget det op.


Jeg elsker det filter hvor ens næse bliver større på snapchat..det er rimelig skægt.


Jeg ved ikke om det er en pigeting med at tage "pæne" billeder med filter på snapchat?
Jeg poster dem ikke rigtig, for jeg har ikke lyt til at vise mig som jeg ikke er..altså selvfølgelig har jeg bumser, og ikke perfekt hud osv osv ..cliche cliche..men nej..
(jeg postede ikke dette billede på snapchat..det gad jeg ikke lige)
Jeg tog mig lige et bad.






Minnie gik rundt og hyggede sig i det dejlige vejr.
Som sædvanligt miaver hun ret meget, så det gjorde hun også..imens hun kiggede intenst på mig. 





Jeg havde virkelig meget lyst til at bage noget, men jeg vidste ikke helt hvad...så jeg kiggede et par bagebøger igennem, og fandt ud af det til sidst.


Jeg lånte min søster Alices bukser, da jeg ikke lige gad at have mine egne på..øh, say what? ...:)
De var lidt store, men det gik nu fint nok.:-)


 Og så cyklede jeg ellers op på rema 1000.
Det sjove var at min far kørte på trucken bag mig hele vejen, da han lige skulle hen og låne den til en af hans venner. 







  



Det gik hurtigt, og så cyklede jeg jo hjem igen. 

Jeg koncentrerede mig kun om at holde varerne på cyklen, så ingen fotografier der.


Done shopping.

Det første jeg ville bage var pølsehorn.
Så det gik jeg igang med.






Dejen skulle lige hæve i noget tid.
Imens jeg ventede med at den hævede lidt lukkede jeg hestene ind.






   



Og fodrede kattene. 



Da pølsehorns-dejen havde hævet fik jeg dem rullet om til pølsehorn og sat på en plade. 



Imens pølsehornene var i ovnen og bagte, fik jeg svunget en omgang chokoladeboller. 



Jeg havde virkelig bare lyst til at bage noget idag.
Det var den samme dej jeg brugte til pølsehornene.



 Jeg havde kommet til at købe orange chokolade istedet for almindelig chokolade..men det gjorde heller ikke så meget.



Chokoladebollerne skulle lige hæve ca 20 minutter.
Derefter blev de rullet til boller, og lagt på pladen.

Pølsehornene blev lidt store, men de smagte super godt.
Der var godt nok lidt for meget dej på, så næste gang laver jeg mindre dej. 


Chokoladebollerne blev derimod rigtig gode og smagte næsten ligesom hos bageren.




Årh, jeg elsker at Harald bare sad og kiggede ud over det hele.<3
Han er såå sød :-)



  



Jeg fik ryddet køkkenet fint op.

Jeg havde helt vildt lyst til en lille løbetur, så jeg fik idrætstøjet på og kom afsted.
Ej..det var sindsyg koldt at komme ud af døren.


Men jeg fik da løbet lidt. 

Og kigget på blomster.




Jeg hører den der sang non-stop..hele tiden.

Ikke lige det lækreste billede der er på displayet..but whatever..sangen er god og det er det vigtigste.
Det skulle hellere være en ung fyr, som jeg sagde i det tidligere indlæg...haha..

 







  


Jeg fik faktisk løbet en ret lang tur. 


 

Og så var jeg hjemme igen igen.






Nu var det the-tid. 

Og blog-tid.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar