tirsdag den 26. april 2016

Bager varme hveder-Fredag den 22 april 2016.

 Yup, thats so right..hvis det er fra "the special person", så har man lyst til at skrive med ham, kramme ham, ringe til ham, snakke med ham og tage på turer med ham..Selvfølgelig har man også lyst til at gøre alle de ting med ens venner, men det er da rart hvis det er med "ham"...



Hahahah...jaaa. hvis man har spist lidt for meget..sååååå..kan man nemt komme til at se sådan ud.
 Årh, det her værelse er SÅ fedt for 5-10-årige mig.
Det er fedt at have værelse sammen med sin søster(har ikke nogen brødre, så det kan jeg ikke udtale mig om), for så kan man ligge og hyggesnakke hele aftenen...Nu har vi så værelse for os selv:-)

Jeg vil MEGET hellere eje en kat end en diamant..screw the diamond and give me a cat.
På længere sigt er dyr mere værdfulde for mig.
Man kan jo ikke noget med en diamand andet end at stirre på den og vise den frem.
Hvorfor sælge den, man vil jo ikke af med en diamand..der er jo ikke mange der har sådan en.
Jeg ville helt klart vælge familien(dyr er også familie) frem for en diamand.

Jeg kigger ret tit på vejrudsigten..jeg elsker at se hvordan vejret bliver den pågældende dag :-)

 Jeg kom op kl 08:30.
 Når det er ved at være tid til foråret og sommeren, så sidder der sommetider nogle små fugle oppå på taget..det kan jeg jo se når jeg vågner.

Meget tit, lige oppe på tagspidsen, da fugleungerne skal lære at flyve.




Jeg tændte for mit tv, da 2 af dem jeg ser på youtube skulle interviewes i godmorgen danmark.
Rasmus Brohave, og Kristine Sloth. 


 Der er jo den der kampagne i tv, hvor folk kan donere det tøj de ikke bruger mere til røde kors og genbrugsbutikker. 









 Jeg fik en god morgenmad.


Nu skulle der lige laves blog. 


















 
 Mig og Alice gik igang med at bage varme hveder, da det jo er bededag idag, og vi får altid varme hveder den dag.
Det er faktisk første gang vi selv ville prøve at bage dem.

 Jeg fandt den gode opskrift på www.Valdemarsro.dk varme hveder.
(ikke tag jer af linksene..jeg elsker dokumentarer..så der er fyldt op..lige klar til at skulle ses.)



Derefter så jeg gift ved første blik. 

















Hahah, da de lige havde hævet et par minutter..kiggede jeg efter dem og de var GIGA store. 

 Jeg var lige oppe for at hjælpe min far med at grunde en væg(grunde en væg betyder at "male" den med noget "snask" man maler vægge med, før de skal males med rigtig maling)









 Imens passede mor vores varme hveder.


 Da de varme hveder var færdige hyggede familien sig med dem.
(Ida var desværre på arbejde)


Nu skulle der grundes igen efter kaffe. 




Kattene luntede rundt og holdt weekend :-)

 Vejret var super dejligt.

 Jeg er begyndt at høre en sang, som jeg syntes er SÅÅÅ god..jeg elsker den..
Derimod forstår jeg ikke billedet til sangen(den halvnøgne person...haha)..måske det er en dreng der har lavet displayet?
Hvis det havde været en ung fyr, såååååååå..var det lidt bedre...hahah:-)
Men whatever det er sangen jeg vil høre...

Sangen hedder bad intentions med Niykiee Heaton.
 Nu skulle der slåes græs.
Og sangen blev skruet op på fuld skrue.

Hestene...ja..de stod bare og gloede sindsyg meget på mig.


 









Jeg elsker at fræse rundt på den lille røde maskine, imens man hører musik og klipper græs selvfølgelig.


Nogle gange når jeg slår græs, så synes jeg det er så hyggeligt, at det er trælst, når der ikke er mere græs at slå.

Jeg havde mega meget lyst til en cykeltur.
 Men det tog mig lige en time at tage mig sammen..haha..først skulle hestene ind, kattene fodres og jeg blev lige fortabt i en eller anden dokumentar.













 Så kunne jeg tage mig sammen.

















  




 Det blev en meget hurtig tur, da vi nærmest skulle spise da jeg endelig fik taget mig sammen til en cykeltur.

Men jeg nåede da at komme hjem til tiden. 



Ja..jeg var hjemme meget kort tid efter igen. 









 Jeg nåede at komme hjem til maden, hvilket jo er herligt..:) 


Bloggen skulle lige laves.





 Jeg sad og kiggede et par af mine billeder igennem og fandt en hel masse af Prudst.

Hun er SÅÅÅ savnet..hold fast jeg savner den lille tunge-ud-af-munde-kat-når-hun-har-det-skønt-efter-en-dejlig-ejes-af-et-menneske-tur.
Hendes-kigger-MEGA-sødt-på-en-når-hun-gerne-vil-have-noget-mad-blik.
vil-også-gerne-have-noget-af-din-madpakke-Mai-Britt-skal-vi-dele-bevægelser.
Bare-en-super-herlig-kat.


 Gid man kunne få hende tilbage..










Ingen kommentarer:

Send en kommentar