mandag den 4. april 2016

Første bil kørekorts teori-Onsdag den 30 marts 2016.

Jeg synes egentlig ikke at hans udtryk er så flatterende her på dette billede, men hold op, hvor er han lækker.
Det er helt rigtigt, og det burde også være den anden vej rundt.
Helt klart..helt klart..ens hjerterytme bliver lige lidt vildere der.
Jeg elsker når man får den der følelse af frihed..hvor man bare kan overvinde alt..det får jeg nogengange når jeg løber eller går rundt ude på en mark.

Jeg tog et bad lidt efter jeg var stået op.
















Jeg fik spist noget godt morgenmad.

Der var kommet et par pakker til mig, som jeg bestilte for noget tid siden.

Jeg havde bestilt et beskyttelses cover til min iphone 6.




Men jeg opdagede at det var knækket....det er såååå typisk!..nu er det anden gang der er et beskyttelses cover der er knækket for mig. 



Det blev smidt ud....



I den anden pakke var der et par negle strimler.(jeg ved ikke lige hvad man kalder dem) 


Det er så man kan lave streger og fine mønstre på neglene.


I den tredje pakke var der også noget til neglene..jeg ved heller ikke hvad det hedder, men det er til at lave mønstre med. 






Jeg sad og lavede blog ude i køkkenet, for mor gik og ryddede op i stuen, og hun hader når jeg taster på computeren, så jeg skulle gå langt væk..





 Derefter gik jeg ind i stuen, fordi min far skulle spise brød ved det bord jeg sad ved, og jeg bryder mig ikke om når folk kan ser når jeg sidder på computeren, selvom jeg bare laver blog eller ser youtube.



Jeg sad og så på billeder, og savnede Prudst mega meget.

Jeg savner hende SÅÅÅ meget..Hendes øjne der kiggede på en, når man gik rundt..Hendes søgen efter de evige spegepølser jeg delte med hende.
Hende der snorker og laver underlige lyde.
Os der sidder og ser paradise hotel eller youtube sammen.

Hun fik mig til at grine hver dag..

Savnet er STORT.. 









Og så fandt jeg lige et par billeder af min klasse på landbrugsskolen..jeg savner virkelig også landbrugsskolen, og de timer vi havde..
Jeg savner bare overhovedet ikke økonomi....




Hahah, og mig og min farmor med curlere i håret.

Jeg fik spist mit chokolade påskeæg.


Jeg skulle til min allerførste bil teori time idag kl 16:00..
Jeg var spændt, men glædede mig også til at se hvad det indebar.

Men jeg skulle lige i H&M for at se om jeg virkelig gerne ville have den læderjakke, eller ikke..og bustiderne er mærkelige, så jeg skulle afsted lang tid før.


 






Det blæste mega meget på vej til bussen, og det var faktisk lidt koldt igen..uh, hvor jeg glæder mig til sommer, hvor man bae kan springe ud af døren uden at skulle tænke over skotøj eller jakke. 




Så ventede jeg i busskuret. 










 Hahah, jeg kender mig ret, så jeg fik prøvet lidt mere end kun læderjakken.

Denne her bluse er faktisk overraskende fin, men det var kun læderjakken jeg skulle have denne her gang.. 



















Denne var også ret fin.. 
















Nu var der omkring 20 minutter til at jeg skulle være hos Alsgades køreskole, hvor jeg vil tage kørekort.
Der tog jeg i sin tid traktorkørekort..det var i 2012, og det var jeg ganske tilfreds med, så her skulle jeg også have til bil. 







 






Vi kom ind og skulle have underskrevet en masse papirer, med vores navn, adresse, telefonnummer og cpr nummer.
Vi fik hørt lidt om kobling, bremser, hvorfor og hvordan man tager kørekort.
Vi var ca 18-19 personer.
Jeg kendte kun en ud af dem alle, og det var en fra min gamle friskoleklasse, det synes jeg var lidt hyggeligt.

Næste gang skal jeg og et par andre ud og køre på en lukket bane..vi starter hårdt ud.


Jeg fik faktisk købt læderjakken, hvilket jeg er glad for, og jeg ved jeg kommer til at bruge den meget. 



Jeg skulle vente på at min bus kom, så jeg gik lidt rundt. 





Derefter ventede jeg på min bus på busstationen.
Endelig.. 





Så gik jeg hjem, da jeg stod af..













Da jeg kom hjem gik jeg op på mit værelse og slappede af med youtube.
Jeg ville have lavet blog, men jeg var så træt..såååååå...
Hyyyygggeee..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar