torsdag den 28. april 2016

Kører i Audi-Tirsdag den 26 april 2016.

 Det er da ikke rigtigt?
Du lever jo kun en gang i dit liv...
MEN til gengæld skal du prøve at leve HVER DAG.
Få dit liv til at give mening HVER DAG..ellers er det jo ikke et liv man vil leve, hvis man bare går og dovner den af eller lever drøjt.

Yup..det sker nogle gange hjemme hos min familie.
Men det kan også være at en havde sunget sangen lidt før eller hvis den pågældende sang spillede i radion for noget tid siden..
 Nogle gange så synes jeg faktisk at pizza er rimelig ulækkert, og andre gange så VIL jeg virkelig gerne have en pizza.
Sættet er derimod rimelig fedt!:-O
Åh..ja.Når man lige har lagt noget pænt neglelak og finder ud af at man skal på toilet eller kommer til at røre noget ved en fejl..ja, så er der enten neglelak ud over det hele eller så er noget af ens pæne  neglelak hoppet af neglen.



Jeg fik læst lidt avis.  

 Og spist morgenmad.



   



 Idag skulle jeg ud at køre på vejen igen.
Dette er 3 gang jeg kører på vejen så.

 Jeg skulle med bussen, men havde rimelig travlt, så jeg hoppede på min cykel og sprintede afsted.






 Jeg kom lige til tiden, da bussen faktisk gik 38 over.
 Og parkerede min dejlige cykel.
 Ventede på bussen.
 Altså det regnede kun en lille smule, hvilket var okay..men det var rimelig koldt og blæsende.
Giv os nu noget sol og varme.






 Så var jeg i Sønderborg.
Jeg skulle køre kl 12:00. 



     Jeg var faktisk lidt træt idag.
Når jeg fryser, så bliver jeg automatisk træt, som om at kulden hiver alt min energi ud af mig..Når solen skinner, så er jeg overhovedet ikke træt. 




 Nå..det kunne kun gå fremad op mod køreskolen.


Jeg var der heldigvis i god tid..nemlig ca 10 minutter før som altid. 

 Jeg sad og ventede i venterummet.

De har  altså en underlig bog-collection..:-P


 Jeg tror altså overhovedet ikke at der er nogle der sidder og venter i venterummet der giver sig til at læse m-blad--haha--

Jeg har aldrig rørt ved et og det kommer jeg sgu heller ikke til..det er bare så meget opstillet.

  

  Jeg kører jo i en sort audi på køreskolen.
Det er en virkelig god bil faktisk..man kører ret godt i den.
Nu er jeg jo vant til den slags bil, s¨hvis jeg selv skulle have en bil, så kunn ejeg godt få mig selv til at anskaffe en audi som den jeg træner/kører i.







 Idag skulle jeg køre lidt i rundkørsler, lyskryds og over broen.
Jeg synes det går frygtelig stærkt over broen(altså de 80 km/timen)..det er stadig ret stærkt for mig..ihvertfald over en bro..det er lidt skræmmende.men det går bedre..
Jeg skulle også lære at køre foran og bag andre biler..det gik faktisk ret godt, hvis jeg selv skal sige det.

Selvfølgelig kan det jo godt være at jeg laver nogle små fejl, selvom jeg synes det går godt..men det går hele tiden bedre og bedre...og det er jo også det vigtigste.

Jeg var færdig 12:50.


Og kunne gå mod busstationen. 









Bussen kom først 50 minutter efter jeg var færdig, så jeg skulle lige vente i noget tid. 












Da jeg havde trasket rundt i omkring 40 minutter, gik jeg hen til busstationen.


 Og tog bussen hjemad.








Da jeg stod af skulle jeg jo cykle hjemad.
Jeg var faktisk glad for at jeg skulle cykle istedet for at gå, da det regnede, sneede og haglede nærmest på samme tid.  

 Lækkert med et vådt sæde og en våd røv..



 Blev bare helt gennemblødt på vejen hjem.



Endelig hjemme i tørvejr. 




Helt gennemblødt igen igen..det regner nærmest hver dag. 









 Jeg sad lige og tørrede og fik lavet blog.

 Jeg var SÅ træt, pga vejret..vejret påvirker min energi ret meget...såååå jeg lagde mig på sofaen og Alice lå og sov i fars stol..haha..det er bare how we role.:-)



Det var også mest pga af at jeg frøs..som jeg jo gør ret tit.




Stribe var den eneste der kom til maden idag..de andre kom senere. 

 Ja..det regnede stadig..






Jeg tænkte at jeg gerne ville med Ida til guitar idag, da jeg var lidt træt..men gerne ville blive friskere.
Jeg bliver normalt friskere når jeg kommer ud af fjerene og ud i i verden...så jeg tog med. 







Ida guitartime tager jo ca 30 minutter, så det er den tid jeg skal vente ude i bilen, hvis jeg tager med..jeg synes bare det er super hyggeligt.
Men jeg havde da et blad, bog og min mobil med, så der var nok underholdning.
Så jeg sad og læste og skrev med folk og venner..så tiden gik fint.







 Der var sådan en slags "leg" hvor man kunne vælge en status man ville skrive på sin facebook(hvis man altså ville ikk)
Hvis folk likede eller kommenterede skulle man sende en besked, så de kunne føre legen videre.

Jeg synes da det er sjovt..men man skal selvfølgelig ikke gøre det, hvis man ikke vil :) 



Jeg valgte den med fluen(nr 14)

(jeg kommer lige i tanke om at jeg ikke har slettet den endnu..ups.)




Jeg hørte musik på min gamle mobil.



Det er faktisk denne bil jeg kører i ved køreskolen.. 



Vi ville lige et smut ind i kvickley for at kigge inden de lukkede. 









 



Jeg skulle bare have min nye ynglingsdrik. 

Parkeringskælderen under borgen ser så tom ud om aftenen..men det er jo også klart.


Jeg trængte til kakao, så jeg fik lokket Ida med ind på Mc donalds for at drikke kakao. 




Der er så meget forskel på hverdag og weekend med hensyn til besøgstallet.



Og så fiste vi hjemad igen.



Hjemme.



Jeg vil helt vildt gerne have mit eget sær tarotkort/englekort.
Jeg har faktisk bestilt et sæt allerede..jeg købte det der tiltrak mig mest, og det er jo også vigtigt.

Hvis i ikke ved hvad tarotkort/englekort er, så er det nogle kort med budskaber, svar eller beskeder fra dine engle eller dine guider.

Jeg interesserer mig meget for det spirituelle, jeg er bare slet ikke så dygtig eller erfaren som der er mange der er.

Min intention med kortene er at jeg gerne vil have et lille skub i at beslutte ting, og nogle gode råd undervejs i livet, og ja..mine beslutninger.

Jeg glæder mig til de kommer, og jeg rigtig kan lære dem at kende.
  

Jeg fik dem bestilt fra denne hjemmeside(jeg spurgte folk til råds og det var denne butik de anbefalede.)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar