søndag den 24. april 2016

Dedikeret til Prince Rogers Nelson-Torsdag den 21 april 2016.


 Hahaha...ej..jeg er lidt imod at give dyr tøj på, for de har jo pels, så de behøver ikke et ekstra lag.
Dog er det helt okay efter min mening at de har et lille "omslag" til vinteren og kolde dage.
Jeg har slet ikke noget imod at andre folk giver deres dyr tøj på..det er VIRKELIG sødt..men de behøver det jo ikke.


 Det er vigtigt at tro på dig selv, og tænke på det positive der er sket i din hverdag.
Når man tænker negativt, så BLIVER dagen negativ..dont let that happen..det er livet og dine medmennesker for værdifulde til.
 Hahah..jep..det kender jeg alt for godt.
Jeg har dog aldrig sovet for længe og kommet for sent i skole..det er aldrig sket.

Dog har jeg prøvet at komme for sent på arbejde 2 gange.
Det var i 2013, da jeg arbejde med grise, og jeg stod op kl 05:25 hver dag, da vi skulle arbejde kl 06:00.
Jeg mener det var 2 vinterdage hvor jeg kom forsent..for vintermorgener de de mest deprimerende morgener..haha :-)


 Hahah..det burde være 2 mennesker der sad oppe på taget og sagde "yes, katte lander jo altid på benene"


I går aftes læste jeg lidt om allergi og astma hos heste.
Jeg er jo medlem af en hestegruppe på facebook, hvor jeg har spurgt lidt til råds, om de havde heste der hostede...da Bruno hoster engang imellem..men det er ikke så slemt mere...dog hvis han løber eller hidser sig selv op.

Jeg fandt frem til kombucha svampen..den er både til mennesker og heste.(spørg dog først nogle der har erfaring med den før du prøver midlet)

Når jeg får den hjem, går jeg igang med noget research, da jeg ALDRIG vil give mine dyr noget jeg ikke ved 100%  hvad er.


 Jeg ved godt at den koster 120 kr..men det ER forsøget værd..hvis det virker.
 Jeg kom op kl 09:30 idag.



 Jeg er jo medlem af den der gruppe universet.
Der ville jeg lige prøve at se om der var nogle er kunne se noget omkring min hest Pinkey.

Jeg fik dette.






 Jeg fik også lige spurgt ind til om nogen kunne sende noget healing til Bruno.
I teksten skrev jeg at han havde fået det dårligere..det har han HELDIGVIS ikke..nu er han helt normal igen.(det er nu Idas hest..men jeg skrev min, da menneskerne i gruppen ikke vil stille ind på andres dyr eller andre mennesker der ikke er "kunden" selv)
 Og fik dette.

 Jeg fik spist mig noget lækkert morgenmad.
 Og læst avisen.
 (Jeg sendte ikke denne snap ud)
MEN jeg synes ikke om at der kommer store "gods" transporter om ad vores "lille" landevej her på sønderborg/fynshav landevej..da det vil tage længere tid for folk at komme over vejen, og de kører sikkert om  morgenen...

Jeg er SÅ bekymret for vores katte(nærmest hver dag) da vi bor okay tæt på en vej, hvor vi desværre har haft nogle katte der har været offer for biler...sååååååå NEJ TAK TIL MERE TRAFIK!..og det kommer også til at larme mere...men nu må vi se..det kan være det slet ikke bliver så slemt som jeg går og tror.



  

  
 Idag rockede jeg en knold.
 Yup..Ida lå på bordet..:)



  



Jeg fryser rigtig rigtig tit..det har jeg altid gjort siden jeg var lille..så det gør jeg stadig.

Nogle gange om aftenen, når vi har kakkelovnen tændt og der faktisk er varmt..ja, så fryser jeg stadig.

Hvis min mor har det varmt, så bliver vinduerne i stuen åbnet, og lille mig, fryser til is..og det sker tit..


 (coachella er en musik festival der bliver holdt hvert år i england(jeg mener det er i Florida eller californien er ikke sikker)..
 Bloggen blev lavet.
 Og jeg fik læst alle de blog jeg læser når dem der har  bloggen laver indlæg.






 Jeg vil MEGA gerne med til Christopher koncert (jeg tror dog ikke jeg kommer med denne gang)..Men engang i fremtiden.



 Jeg fik ENDELIG lov til at bruge den grønne maskine til at save træ...yaay!..så nu skulle der saves.



 Grunden til at jeg nok ikke har fået lov til det, er at den kan hakke hånden af en(ok overdrevet)Men det kan ske..
 Dog vil jeg KUN have hænderne hen til starten af "motoren"..så det sker ikke for mig.

Jeg var overrakset hvor nemt maskinen egentlig var, så jeg kunne sagtens have betjent den meget før.





 Harald var min lille hjælper idag.





 Hestene hyggede sig på marken.


 








  




 Done..så var træet savet og lagt op. 






 Kattene sidder altid og venter på deres mad på denne måde.
De ved hvornår klokken slå madtid..det er vildt, men også dejligt, for så ved man at de er her.

 Hestene kom ind:-P



 Nu skulle endnu et blog indlæg laves...vi skulle jo gerne komme igennem alle de mange blogindlæg jeg mangler at lave, når jeg får tid.
 Det bliver vildt når min iphone 4s mobil får ordet den smadrede skærm.




 Den amerikanske musiker Prince Rogers Nelson blev  fundet død her til morges..Det er ret trist..det er det jo altid når folk desværre ikke er mere.(undtagens svinske og onde mennesker)

Jeg er desværre ikke vokset op med Princes musik, så jeg kender ikke så meget til ham og hans musik..Men jeg ved hvem han er ..
 Ja.. jeg fryser jo nærmest altid..så det her var bare rart.


 Jeg satte mig hen for at slappe af og se youtube.
 Indtil jeg ventede på at der var natholdet..Christopher var nemlig med..så derfor ville jeg gerne se det. Lige siden jeg fandt ud af at han skulle være med, (kl 12:00 tror jeg)..havde jeg glæde mig til det.
Jeg havde gået og sagt til familien at jeg skulle se noget kl 22:45--

Men nej..lige 10  minutter  inden det kom...havde familien sat sig til at se en cowboy film..


Men efter lidt brok gav de sig..og så fik jeg lov til at se det. 



      
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar