lørdag den 23. april 2016

Kørte over broen i bil-Onsdag den 20 april 2016.

 Hmm..some of it is so true..
 Når sange bare kan fortælle lige hvad man føler eller tænker.
Det er bare dejligt.
 Det ligner meget mig og Alices samtale..haha :)
 Og det gjorde de bare..
Eller ting..steder der minder om den person..åhh...minder og tanker om savnet til de minder og den tid.



  
Så er det fra idag af at jeg bruger min iphone 6 til blog-billeder..jeg vil tro billederne er MEGET bedre kvalitet nu. 


Jeg drømte igen en underlig drøm.

Jeg drømte at mig, Ida, Alice og en veninde fra børnehaven, som jeg desværre ikke har kontakt til mere...vi var hjemme på mit værelse, hvor vi gik og ryddede op.
(vi kalder min veninde for t, for jeg nævner ikke navne..et lille tvist..hun begynder ikke med t)
T går rundt og smiler til mig og jeg smiler til hende...det er rigtig hyggeligt.
Da vi var ved at være færdige med at rydde op, så går vi nedenunder og sætter os på nogle stole, for at snakke.
T siger på et tidspunkt til mig" kommer vi nogensinde til at være sammen igen som da vi gik i børnehave?"
Jeg sagde at jeg ikke vidste det, men det kunne være hyggeligt.
Jeg spurgte om hun gerne ville prøve at være min veninde igen og være sammen med mig igen.
Det ville hun meget gerne, men vi havde begge 2 meget svært ved at opbygge venskaber, selvom vi holdt meget af  hinanden som veninder.

Drømmen endte med at vi fik aftalt en dag, og blev rigtig gode veninder igen.




Jeg tror faktisk at jeg drømte drømmen fordi jeg faktisk så hende på busstationen i Sønderborg igår.
Jeg ser hende faktisk ret tit, hvor vi bare smiler og hilser til hinanden, og ikke mere..sidste gang vi var sammen var vi 13-14 år, så det er ca 8 år siden.

Jeg savner hende rigtig meget, men jeg ved ikke hvor vi står henne nu..Jeg er ihvertfald meget glad for de minder vi har skabt sammen. 

Om vi får kontakt igen..ved jeg ikke..



  



   






 Jeg fik læst avisen. 

 Og morgenmaden.





Idag skulle jeg igen igen ud og køre på vejen i Sønderborg. 

 Jeg skulle ud og køre kl 09:00, så min far var så sød at køre mig til Sønderborg, da han skulle den samme vej.






Så var jeg i Sønderborg. 


 Da der var ca 20 minutter til gik jeg op mod køreskolen, så jeg var der i god tid.










Så var jeg der, og ventede i venterummet. 

 Det gik meget meget bedre med at køre bilen idag..min kørelærer kunne se bedre fremskridt.
Jeg har dog stadig problemer med at skifte gear.
Hvis jeg skal have 3 gear, ryger den over i 5, og det skal jo forbedres.
Jeg fik kørt igennem et par lyskryds..det var ikke så skræmmende, for man har jo lyskeglerne, og så skal man jo holde for ALT til højre.
Jeg fik også kørt over Alssundbroen, så jeg har officielt kørt væk fra Als i en bil..det er lidt vildt at tænke på.
Lige da jeg nærmede mig broen tænkte jeg bare"ej, der skal vi vel ikke køre over..det er KUN min 2 gang på vejen fru kørelærer"..men ja..jeg kom over og det gik fint.

Kl 10:00 var køretimen slut.





Og jeg kunne gå hjemad.

Jeg skulle igen vente på min bus, så jeg gik lidt rundt igen igen.
















Og tog bussen hjem. 








Jeg stod af i byen, da jeg skulle hente min goodiebox på brugsen. 






 Da jeg havde fået fingrene i den gik jeg hjemad.




 Jeg trængte til at gå en længere tur, så det gjorde jeg.
Vejret var jo også helt fantastisk.










 Hjemme igen. 

 Jeg tog bag-indkørslen da jeg lige kunne lukke hestene ud.

 Årets første mælkebøtte!!!!:-) 









 Der blev lige lavet lidt blog. 





Yaay, nu skulle den nye månedes goodiebox lige tjekkes ud.




 Jeg fik lige spist en hurtig yoghurt, da jeg jo skulle til teori på køreskolen.


Hvis jeg tager den bus nede fra byen af, istedet for det stoppested der ligger tættere på mit hjem, så er jeg der kun en halv time inde, og det er helt fint.
 Så ned i byen med mig, for at tage bussen.


 Jeg ventede på bussen.
 Vejret var bare rigtig dejligt, og skinnede med varme på en.

Jeg var faktisk rigtig bange der hvor bussens gulv(i videoen) hævede sig..for det kunne jo sagtens være hjulet der var ved at falde af bussen..eller så var hjulet platset.
 Så var jeg der, og teori var kl 16:00. 

 Jeg havde ret meget tid, så der blev lige gået en lille tur.










 På vej op til køreskolen.





 Så var jeg der.

Jeg går faktisk til teori med en jeg har gået i friskole med, siden jeg var 6 år til jeg var 15, så det er rigtig hyggeligt at se hende igen, og få snakket med hende.






 Kl 18:00 var vi som sædvanlig færdige med teori.
Vi havde om overhalinger..så lur mig ikke om vi skal overhale næste gang til køretimen..det er jeg ret bange for..det skræmmer mig lidt.. det betyder sikkert at vi skal køre på motorvej..



Nu kunne jeg gå hjem.
Der dufter ALTID så skønt, når man passerer disse planter.





Vi har dem selv i vores have..det er SÅÅ lækkert.





Åh good..det ser lækkert ud..bacon rundt rundt om toast med ost...lækkert...



Jeg stod af i byen og gik hjem. 
















Jeg har vidst ikke fortalt jer om denne app før.
Jeg elsker den app, og kigger nærmest på den hver dag.
Den hedder steps+.
Den fortæller hvor mange skridt du har gået den samme dag.
Jeg elsker den. 








  






Hjemme. 




Min lille øjesten Stribe. 

 Min lille øjesten Minnie.







Maad til kattene. 

Harald kom senere.




 Hahah..det et så tysisk..Pinkey har smidt sin grime dagen efter den er blevet sat på..det er sket før..
Så må man jo ud og lede.



Det er bare en stor mark til en lille grime. 





 Jeg fandt den dog ikke...
 Inden jeg gik i seng, skulle jeg lige opdatere kalenderen og se hvilke planer jeg har i denne uge.


 Jeg fik hermed lavet goodiebox marts indlæg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar