tirsdag den 26. april 2016

Shoppingtur til Abenrå-Lørdag den 23 april 2016.

Det er der nogle der gør ja.
Jeg værdsætter ihvertfald de ting og de mennesker jeg har.
Selvfølgelig har alle nogle ønske de gerne vil have bragt til virkelighed..men man skal også søge noget realistisk.
Jeg vil SÅÅ gerne have langt hår..VIRKELIG gerne!.
Jeg har brugt forpulede 21 år om at gro den længde hår jeg har nu.
Altså jeg er da glad for mit hår, men hvor ville jeg ønske det var længere.
Jeg har hørt at når man får børn, så gør hormonerne sådan at ens hår gror hurtigere..så jeg skal bare have et barn..haha..
Ej, jeg venter lige lidt med børn..men vil ihvertfald gerne have det første når jeg er ca 25(det er ikke så realistisk, da der kun er 3-4 år til..haha--så det kommer ikke til at ske)


Det skal nok passe..jeg har godt nok aldrig haft en Samsung galaxy s4..

Men det var også ret vildt at gå fra en iphone 4s til en iphone 6.

Jeg prøver for det meste at være til højre, da man har det bedst når man i det mindste ser præsentabel ud, og klar til at erobre verden med et smil.
Hvis jeg er syg eller har en doven dag, så ligner jeg helt klart til venstre.



Mig og Alice havde bestemt os for at tage til Flensborg eller Aabenrå.
Vi bestemte os for Aabenrå.
Ida kunne desværre ikke komme med, da hun skulle arbejde.



Vi havde aftalt at tage bussen ved 10:00-tiden. 



  


Jeg tog mig et morgenbad. 












Kl 10:00 gik mig og Alice op til bussen.
Vejret var dejligt.


Og ventede på bussen.









Nu var vi ankommet til Sønderborg.



Vi havde kun 10 minutter til bussen skulle køre, så vi gik hen til lagkagehuset og tilbage igen, for at bruge tiden lidt. 



Vi fik en plads, til 4..der var kun 2 personer udover mig og Alice der var i bussen, så det var vel okay. 












Så var vi i Aabenrå, og kunne stå ud i det dejlige vejr. 




Vi skulle nemlig nå så mange genbrugsbutikker man kunne på 2 timer.
Der er kun 3 genbrugsbutikker..mener jeg nok..altså vi kunne kun finde 3.







Så var det bare igang med at shoppe i genbrugsbutikken.
  









Denne bluse var ret fin..men jeg lignede en eller anden lille pige..så nej til den :)


Den var også lidt for stram...der er lige en delle på vej ud..haha..C-:
Jeg købte faktisk denne trøje/jakke her.





   

Ej..jeg er så dårlig til de billeder der..ahahha :-I




Jeg fik også købt denne bluse. 




Der er bare intet i mit ansigt, haha,,hej ;-) 


Vi fik shoppet en hel del..og posen blev tungere og tungere.




De har faktisk nogle rigtig gode genbrugsbutikker i Aabenrå.


Genbruger er så hyggelige, og også medarbejderne.

Der var sådan en ældre sød mand der var lidt forvirret..hehe..jeg skulle spørge ham om prisen på en jakke, da der ikke stod en pris på.







 Da vi havde besøgt 3 genbrugsbutikker, var vi sultne, så vi gik ned til midtbyen for at finde noget mad. 


 






Vi tog ind på kong kian, som vi nærmest altid gør, når vi er sultne.
Vi fik begge en dagens sandwich og en cola.
Vi kunne rigtig godt tænke os at få en kakao, så vi gik rundt for at finde en cafe, hvor man kunne få kakao.
Jeg er altid klar til kakao.
Men den smagte fantastisk..


Vi valgte ikke at tage ind på Cafe Butler, men vi blev nærmest guidet derind..hahah^^

Altså vi kom gående og ville bare lige kigge derind og man kunne få kakao derinde..Men inden vi var kommet ind ad døren, så var der en ung tjener gut, der havde guidet os ind og fundet et bord til os..haha..ja..men så blev vi jo nærmest nødt til at kigge i deres menu..for det var da ondt bare at gå igen.

Vi bestemte os begge for varm kakao.
Vi fik da hvad vi kom for..det var bare rimelig dyrt.
35 kr for den...
Ej..hvor var det lækkert..det her er lige mig.
Vejen til mit hjerte er halvt kakao..(mærk en lille smule ironi der)
Kakao er mit liv.



Deres toilet var faktisk rigtig fint, og hyggeligt. 





Da vi havde drukket vores lækre kakao, havde vi omkring 15 minutter til at nå vores bus.

Så satte vi os ind i vores transportmiddel og blev fragtet tilbage til Sønderborg.


Efter lidt tid var vi igen ankommet til Sønderborg. 

Jep, jeg havde lidt travlt, så Sønderborg blev lige stavet lidt forkert..jeg er dårlig til at smsse og gå imens..



Vi havde lige et par minutters ventetid til vores bus hjemad gik, så vi strejfede lidt rundt inde i borgen.

Og satte os på bænkene udenfor borgen, da vi skulle have brugt en halv time, og vi orkede ikke rigtig mere shopping i butikker.


Alice sad og sang med på sange..Jep, det gør hun rimelig tit, så bryder hun bare ud i sang, ligemeget hvor mange mennesker der er rundt om en..:-P



Ham der manden på cykel cyklede hele tiden rundt omkring og gloede enormt meget på os..det var rimelig creepy.
Da mig og Alice gik op til bussen, så cyklede han først væk der...heldigvis ikke efter os..
Så tog vi bussen hjemad.


Og gik hjem. 




 På vejen hjem blæste det en lille smule, og man kunne godt tænke sig at det gav sig til at regne, da skyerne var ret grå.


Vi var hjemme kl 17:00. 




Det jeg fik købt idag..

En oversized bluse med glimmer..den ser rimelig stor ud på billedet, men de er også meningen.
Jeg elsker glimmeret i den.


Jeg har jo gået og ledt efter en læderjakke i lang lang tid, og ENDELIG kom den til mig.

Den er SÅ fin.
D



Den kostede kun 40 kr, så det var da et rigtig godt køb.









Og denne trøje, som jeg jo havde på lidt længere oppe i indlægget. 



Den er meget rustik..altså meget stiv i betrækket, men den er ret behagelig at have på. 


Og denne fine bluse som jeg også havde på lidt længere tilbage i indlægget.










Og en rigtig fin maxi dress kjole, der går længere ned bagi. 

Jeg elsker dens mønster.

Der var også kommet en pakke til mig med posten.
Det var bare en ansigtsmaske som jeg altid gerne har villet prøve, så nu har jeg endelig fået den bestilt.

Jeg følte mig en smule træt idag.





 Kattene fik deres mad.  


Nu skulle der bare slappes af, så jeg fik sat lidt SacconeJoly på skærmen.



  



  Hahahaha..nu skulle jeg da lige prøve den nye maske jeg havde bestilt.
Man så altså ret så skræmmende ud.
Den stank langt væk af parfume, og var ret klistret, så jeg tror ikke jeg skal prøve lige den igen.
Måske det skal være en anden slags ansigtsmaske.  





  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar