lørdag den 2. april 2016

Dessert i Sønderborg-tirsdag den 29 marts 2016.

Uhhh....Look at that young man:-)
Jeg kan faktisk rigtig godt lide dette design.
Det er enkelt med den lilla farve, men samtidig bliver det lige peppet op med lidt bling.
Altså lige nu sidder jeg faktisk og ser en film imens jeg skriver dette indlæg..men jeg har da også "ham" i tankerne..
Jeg elsker romantiske ting, men det tror jeg at vi fleste piger gør.


Hvis jeg skulle uddybe det, så tænker jeg blomster, chokolade og små værdifulde sedler..årh.. det lyder så hyggeligt.

Idag lukkede jeg øjnene op omkring 09:30.







De søde små kom udenfor en tur. 











 
Derefter gik jeg ind for at lave blog.
Ida fik en hyggelig og spontan ide..vi kunne da tage til Sønderborg og spise lidt dessert.
Den ide vare´mig og Alice med på.


Men først skulle jeg lige sige hej til min lille smølf Stribe. 









Nu kunne vi tage afsted til Sønderborg.


 

Så var vi i Sønderborg.








Ej, hvor er det flot og solrigt. 



Vi valgte at tage på cafe Figo, for at få dessert.


Ida og Alice bestilte brownie og jeg fik bestilt en banana split.
Vi fik alle 3 varm kakao til.



Ej, det var altså virkelig virkelig hyggeligt, og det smagte bare enormt godt.

Da vi havde sat derinde i ret lang tid, kørte vi hjemad.
Jeg ville rigtig gerne have gået en tur ved havnen, men Ida og Alice ville som sædvanligt ikke gå en tur..:-)

Jeg kunne gå tur hele tiden derimod :-I
Vi drog lige ind i H&M for at kigge lidt.





 Og prøve en lille smule tøj.





Denne her trøje er faktisk rigtig fin, men jeg ved ikke om den er mig? :-)


















Jeg prøvede også en helt vildt fin læderjakke.
Jeg har ledt efter en læderjakke i over 1 år, fordi jeg virkelig gerne vil eje en:-D












 Da vi havde prøvet det vi ville prøve og kigget efter det vi ville kigge efter, så tog vi hjem igen. 


Men vi slog lige en krølle ind forbi Bilka først.


  






 










Så var vi hjemme kl 18:00 igen.
(tag jer ikke af den der du-har-vundet-en-iphone-besked..jeg tror ikke på sådan noget.)

Hahahaha..det her billede har jeg faktisk først opdaget lige nu..ej..hvor er det sjovt.:-)(jeg laver indlægget idag lørdag, så dem på snapchat har allerede set det..hahah :-P)
+
S¨blev han lige normal igen.






Da kattene havde fået deres mad, gik jeg ud for at hente lidt træ. 




Vejret var dejligt, så jeg ville helt vildt gerne ud og cykle mig en tur. 










Jeg ville prøve en ny vej idag.
En som jeg ikke cykler så tit, bare for at prøve noget nyt.













Der ligger en lille køreskole i min by, som jeg også godt kunne have taget, men jeg ville faktisk gerne have det sted, hvor jeg har taget traktorkørekort henne, så det blev Sønderborg.


  










Jeg mødte en sød lille kat der ikke ville snakke med mig, men jeg ville gerne snakke med den.:-)











Jeg synes det er lidt mærkeligt at der nogle gange hænger dåser på træerne ved et stykke af en skovvej.

Jeg kan faktisk ikke særlig godt lide at gå den vej, for jeg synes den vej er en smule uhyggelig, så derfor cykler jeg altid, når jeg har lyst til at begive mig den vej.














  





Hjemme igen igen.
Kattene ventede som sædvanlig på deres mad, når man kommer hjem.

Hvad laver Harald dog?..det ligner at han gnider kind mod nummerplade.











 Minnie jeg vil bare have din kærlighed :-)


Åh, den skal du nok få Mai-Britt..:-P
I morgen starter jeg jo på kørekort..jeg glæder mig, men jeg er også lidt spændt på hvordan det kommer til at foregå, og hvor mange der også skal starte på holdet.




Lidt efter lavede jeg mig en kande the.

Og satte mig op i Idas seng imens hun lå på gulvet og så youtube.
Jeg skulle bare have sat nogle penge ind på mit rejsekort og se lidt youtube.
Det var da også ret hyggeligt.






Og så lavede jeg blog efterfølgende. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar