tirsdag den 12. april 2016

Lang gåtur i træsko-Torsdag den 7 april 2016.

 Ja, kender i det når i nogle gange står og snakker med en person, og kommer til at sige noget der måske kan forvirre den anden person, eller hvis de ikke lige forstod det man sagde.

Ja, så må man hellere lade være med at sige mere...:-)


 Ja--Justin Biebers grin er virkelig sødt..

Lad os se om jeg ikke kan finde det på youtube...jo, jeg fandt det..
Jeg fandt et lille klip, men fordi at Alice lige nu sidder overfor mig og laver lektier, kan jeg ikke rigtig afspille noget med lyd, for hun bliver hurtig sur.

https://www.youtube.com/watch?v=ZTbpoyI_MfY

Mit værelse ligner til tider et stort lokum, og nogle gange bliver jeg så træt af rodet at jeg sagtens kan finde på at begynde at rydde op, før jeg skal i seng, hvilket er lidt dumt, for jeg har ikke lyst til at vække min farmor, der har værelse nedenunder mit...men jo, jeg har da tit ryddet op kl 01:00 om natten.. i weekenderne altså, for i hverdagene går jeg højt op i at passe min søvn.




 Det er virkelig nogle flotte negle det her..enkle og fine..dem kunne jeg godt lave en dag.



Jeg stod op kl 06:30 idag, da jeg gerne ville med min far på arbejde idag, og da han er ved at lave nye værelser i vores bed and breakfast, så har han lidt før fri, så det tog ikke så lang tid.
Hans arbejde er jo som landmand, så jeg kan sagtens komme med, og jeg elsker at komme med, jeg har jo selv arbejdet med svin, og været med ham lige siden jeg var 4-5 år....endda før, da vi selv har haft grise på vores gård.




    



Vi kørte kl 08:00.







 Vi var faktisk færdig kl 11:00 igen.


Så kom hestene ud. 









  
Minnie var der også :-) 

 Nuuuurh <3
Vi sad lige inde i stalden i ly for regnen.











  



 Lidt efter sad jeg og så det der helt i skoven på tv3 plays app.

Det er faktisk helt sjovt, når de går rundt og vælter..jeg dør af grin hele tiden af det program.
Hvis i ikke har set det, så aner i nok ikke hvad jeg snakker om. 


  


 Det begyndte at rene rimelig meget, så Pinkey og Bruno kom lige ind, da det ville være synd hvis de skulle stå og blive alt for våde.






 Minnie var heller ikke så vild med det dersens regn.




  
 Jeg ved ikke om man kan se det, men der er en regnbue langt tilbage i billedet.



Så fik kattene mad. 

 Jeg skulle bare ud at gå en tur, om det regnede eller stormede..jeg havde bare en trang til at gå en tur...så jeg gik mig en tur i regnvejret.




  






 Jeg tænkte what the fuck og så gik jeg en ret lang tur i træsko.

Jeg mener jeg gik omkring 14 kilometer..



 Det var også bare dejligt friskt fordi det regnede.





 Det blæste bare en hel storm.




  



 
  

 Jeg gik helt ned til den nærliggende by, 5-6 kilometer væk, og tilbage igen.









  
Jeg ville rigtig gerne op på 10.000 skridt, så jeg gik bare til.
Appen hedder Steps+, og er faktisk rigtig god. 







Yaaaaay, i did it.:-P 





Hjemme igen igen. 



Jeg tog mig et bad, og gik op og så youtube. 








   
 Kl 20:30 var der zulu awards, som jeg da lige skulle se.








Bagefter var der natholdet med Mads Langer, som vi også så. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar