tirsdag den 19. april 2016

Op og lave lægeerklæring til bil-Fredag den 15 april 2016.

 Jeg tror sagtens man kunne skrive en sang om alle mennesker i denne verden, for alle har noget at byde på og noget interessant at skrive om.

 Jeg kan faktisk ikke særlig godt lide at se Titanic, for jeg synes den er ret sørgeligt, og jeg kan ikke lide sørgelige slutninger..så jeg vil helst ikke se den for tit.




Ja, faktisk..jeg har stadig mange gode oplevelser i vente.

Jeg har haft nogle gode oplevelser allerede.
Konfirmation, fødselsdage, jul, forlystelsesparker, ferier, familierelaterede oplevelser, noget der omhandler mit crush, jeg ikke vil komme ind på, haha, cause thats private,....og meget mere.

Jeg mangler stadig bryllup, dåb af mine børn, bilkørekort, mine søstre får børn eller deres bryllup..osv osv..
Jeg hader matematik, men jeg har altid kløet på så godt jeg kunne og fulgt med i timerne, og jeg tror ikke jeg ville koncentrere mig om at kigge i bøgerne hvis det her var min lærer, for hold da kæft,, han er ikke grim..

Jeg kan godt lide at de lige har taget et billede af ham imens der er nogle drenge -elever der kigger på ham, for pigerne, ville bare savle på billederne,,hahah :-)

Jeg fik lidt morgenmad og noget the.

 Læste avisen.

























Jeg elsker jo dokumentarer, så jeg satte mig til at se en dokumentar om en 13-14 årig pige der tog ALENE på en jordomrejse i sin egen båd.

Waauw, jeg ville mega gerne på en jordomrejse..dog sammen med en eller 2 flere..det kunne være så fedt.
Mit ynglingstransportmiddel er jo en færge, så jeg elsker at sejle.
Jeg har kun prøvet at sejle i en lille mototbåd(jeg ved ikke lige hvad man kalder dem..men både der har motor på og hvor man kan sove i) engang før, og det var mega fedt.






 Jeg fik skiftet baggrund på min iphone 4.













Jeg er jo medlem af den der gruppe på facebook(spørg universet), så jeg ville lige prøve at sætte et billede ind af en person jeg har mistet, fordi jeg gerne ville høre fra dem.
Såå..jeg satte et billede ind ad min farfar.

Jeg var sådan lidt i tvivl om jeg ville eller om jeg troede på det..for hvad nu hvis man fik en personsomtale på en person man slet ikke kender eller kendte..

Men jeg gjorde det dog alligevel. 








 Og så fik jeg dette her tilbage..




 Det hele passede bare så godt..jeg savner ham rigtig meget, for vi havde virkelig et godt bånd til hinanden..også bare fordi at jeg har haft ham lige ved hånden hele livet, da han jo har boet på den samme gård som min familie(vi bor i det samme hus, bare i 2 boliger, hvis man kan sige det sådan)

Han sagde altid at jeg mindede rigtig meget om min faster(hans datter) og det kan jeg også godt selv se nu.

Jeg er meget stædig og ved hvad jeg vil..hvis noget ikke går som jeg regner med, kan jeg godt bliver virkelig skuffet, men også tænke.."nå, nu gør vi det lige lidt anderledes"
Jeg er meget pligtopfyldende og vil gerne køre ting helt..ikke halvt.

Sådan var han også helt præcist.






Så følsom som jer..begynder jeg at tude...SÅÅ dumt..lige før man skal hen og have lavet en lægeerklæring..Jeg blev bare overvældet af savn til ham..


 Lægeerklæringen var 13:15, og jeg sad og tudede kl 12:50..det var sgu da dumt..


 Nå..jeg tog mig sammen og cyklede op til lægehuset.
 Igår bagte mor nogle mega gode kager...jeg kan bare ikke holde fingrene væk, så jeg sneg mig ind i køkkenet, åbnede låget lige så stille, og maste mine tykke pølsefingre ned i kagedåsen, og tog en lille kage..




Så var jeg der. 





Jeg var den eneste der sad og ventede i venterummet, fordi jeg lige var ankommet efter deres frokost. 



 



 



  



Det gik enormt hurtigt, og så var det overstået.

Jeg skulle bare skrive under på nogle papirer, og så skulle lægen teste mit syn..og det gik da okay:-)
 Så cyklede jeg hjem igen.



 

Jeg manglede bare mit billede til lægeerklæringen, så jeg skulle til Sønderborg på en eller anden måde idag, inden weekenden.

Så heldigvis skulle min far til Sønderborg, så jeg kunne køre med der.

Han skulle bare lige noget først, så jeg så videre på den der dokumentar med hende der sejlede jorden rundt. 







 Nu kunne vi køre til Sønderborg. 





 Så var vi der.


 Jeg blev sat af henne ved VUC, hvor han tit satte mig af hvis jeg måtte køre med ham til Sønderborg..



Som sagt jeg kan ikke lide at gøre ting halvt, så det hjemsøger mig lidt at det ikke blev gjort helt den HF..dumme matematik..det er noget møg..Men jeg fortryder ikke at jeg startede.. 










 




 Jeg skulle på til Click og have taget mit billede. 



Jeg fik det lavet og det kostede 120 kr..rimelig dyrt for et billede..men ja..billedet blev som sædvanligt ret kikset..haha..men hvornår er pasbilleder glamourøse..?Nu skulle jeg bare hjem og aflevere det.

Jeg skulle selv tage bussen hjem efter billedet, da min far jo skulle videre i teksten. 



Så gik jeg hjem, da jeg var stået af bussen, for lægehuset havde lukket..så jeg kunne ikke nå at aflevere billedet..det må jeg gøre på mandag så.






 










Hjemme igen ved Harald-baben.




Og hestene kunne komme indenfor. 


  


Græsset vokser jo snart med lynets hast..så vi skulle klippe græsset for første gang i år.
Min far plejer altid lige at klippe kanterne på vores græsplæner først.

Så klipper jeg videre bagefter.












Imellemtiden fodrede jeg kattene, for de skal jo have mad på ved 17.30-18:00-tiden.

 Så buldrede jeg ellers bare derudad igen.









 Det tager for det meste 2, 5 timer at slå vores græs, da vi har så meget græs..så jeg var færdig kl 19:00.





 Min mor havde også lavet sin egen hjemmelavede is igår.. så den skulle vi da lige prøvesmage her til aftes.
Den smagte meget bedre end de is man køber i brugsen.

Jeg er ikke så glad for vaniljeis..men dette var vaniljeis, og det kunne jeg virkelig godt lide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar