søndag den 10. april 2016

Troede det var tirsdag idag-Mandag den 4 april 2016.

Ej, jeg kan huske at jeg skulle på kattehjemmet dengang man kunne bestille biletter til Justin Biebers koncert, og jeg var bare vildt frustreret over det, fordi jeg virkelig gerne ville have de biletter.

Heldigvis havde Ida fri fra arbejde, så hun havde lovegt mig at hun ville prøve så godt hun kunne at få 2 biletter for mig.
Billetsalget åbnede kl 10:00.


Vi smssede sammen i løbet af ventetiden på at få en billet.

Ida sagde at vi var noget med nr 2340 i køen eller whatever..jeg var bare så frustreret, for sidste gang han var i danmark kom jeg ikke med, og hvad hvis dette er den sidste koncert han laver i DK!?..arghh.

Da jeg kom hjem, sagde Ida så at hun IKKE havde fået fingrene i 2 biletter, og jeg græd..pinligt..men jeg græd..hahah...jeg bebrejdede selvfølgelig ikke Ida over at hun ikke havde fået nogle biletter, for hun gjorde jo hvad hun kunne....(her skal det lige siges at jeg så fik dem i julegave, fordi Ida havde snydt mig..TAK Ida:-)..)



Frugskåle på internettet ser SÅÅ meget bedre ud end de gør i virkeligheden...hvorfor??.
MEN de smager nu ligegodt..and thats nice.

Der har vi lige en flooort diamand igen..ej, de er jo så smukke:-O
Jeg har faktisk prøvet at tænke på en person så meget at jeg slet ikke kunne sove..fordi jeg bare overtænkte alt muligt..hvorfor gjorde han det, hvorfor sagde han det, og hvad sker der nu..

Ja..jeg tænker meget over tingene, hvilket nogle gange er lidt dumt, fordi man hyler sig selv ud af den..:-P


Op kl 09:00.



Hestene kom ud. 















Morgenmad..åh hvor jeg dog elsker grovvalsede havregryn..de er altså fantastiske!:-) 


Dumt Mai-Britt...dumt..MEN lige efter morgenmaden så gik jeg ind og åd min påskehare...sundt..det må jeg da lige hilse og sige.
Imens jeg lavede blog.


Jeg fik også lige lavet mine negle fine..men woow hvor tog det lang tid at få de der slanke tapestykker på.




Det ser bare dumt ud at have en knækket negl midt i det hele.





Jeg vidste ikke helt hvad jeg så skulle lave, så jeg gik mig en tur..det løser nogle gange problemet, for så har man jo noget at lave imens man går en tur.

Og hvad hører jeg?












  

 


  
Pinkey og Bruno blev helt forskrækkede da jeg kom hjem igen, da jeg gik ind ad vores bagindkørsel..haha..faktisk så bliver de altid forskrækkede..det er rimelig komisk :-D




Snakkede lidt med min lille baby-kat Stribe :-)







Harald stod bare og ventede nedenfor til jeg havde snakket færdig med Stribe.:-P




Jeg har faktisk ikke lavet så meget idag..jeg har følt mig lidt doven..såååååååå dette indlæg er lidt kort idag..

Hestene kom ind lidt efter.






Og kattene fik mad. 



Jeg havde lyst til at læse i min bog, så jeg satte mig udenfor på trappen, som jeg så tit gør om sommeren, når der er dejlig varmt vejr.




Jeg vil gerne være færdig med den til på fredag eller mandag, hvor jeg er i Sønderborg, så jeg kan aflevere den. 






Jeg synes på et tidspunkt at det blev for koldt, så jeg gik op og læste videre på mit værelse i min varme seng.


  

Lige indtil det blev aften, har jeg gået og troet at det var tirsdag..det er lidt irriterende..det fortæller bare hvor rundt på gulvet jeg har været hele dagen..
Jeg har jo lånt Reign på biblioteket, så jeg satte mig til at se den på Idas computer, da min computer ikke kan tage cd-roms.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar