søndag den 10. april 2016

Endnu en doven dag-Tirsdag den 5 april 2015.

 Kender i det når i sidder i en bus, og nogle gange føler at i trækker vejret alt for højt eller føler at nogen siger noget til en, hvor man ikke kan høre det, fordi man sidder og lytter til musik?.

 I really like this picture! C-:
Han udtryk er fanget rigtig godt på dette billede.

 Nogle gange så synes jeg at min mor er pisse irriterende at høre på, og jeg tror også at der er andre der har det sådan.
Min far er ikke så irriterende at høre på, da han giver en luft og giver en lov til at udtrykke sig selv, min mor er alt for kontrollerende..'

Nu skal det heller ikke lyde som om at jeg bare synes mine forældre er mega irriterende, det er de overhovedet ikke, men nogle gange..årrhg...give me space for heavens sake!

Ej, jeg elsker dem da alligevel..Mine søstre kan også være enormt irriterende nogle gange..dem der har søskende ved det alt for godt..
Men i sidste ende, så elsker man sin familie højere end noget andet.
 De her sko er SÅÅ fede..sådan nogle ville jeg gerne eje en dag.



Kom op kl 08:10 ca. 










   
 Jeg fik læst the newspaper all along eating my breakfast. 





 Jeg satte mig ind i stuen og lavede blog. 



Inde på den der gruppe på facebook(spørg universet) der er der nogle der kan snakke med dyr ud fra selv et bille og i virkeligheden, så jeg spurgte om der var nogle der kunne føle noget omkring Stribe.

Og jeg fik dette. 














 Idag har jeg faktisk også følt mig lidt doven og følt at det har været mega koldt over alt hvor jeg gik.
Jeg fryser meget meget let, selvom man har kakkelovnen tændt....alle andre sveder som en hest, men Mai-Britt fryser..

Så jeg stod nærmest op ad kakkelovnen for at få varmen. 












 Jeg satte mig derefter og gættede kryds og tværs i varmen.


Da jeg ikke gad det mere, satte jeg mig til at se Reign..ja, jeg har været lidt på den lade side idag, kan man vidst godt sige.







Jeg havde skrællet et æble og skåret en banan til frokost. 


 Ida spurgte om jeg ville med på Aldi sammen med Alice, så vi kørte afsted til Sønderborg.




 Jeg ligner altid en skaldet mand, med hestehale eller knold..










 Og så gik turen i Bilka. 











 Da vi kom hjem fodrede jeg kattene. 


 Nu skulle den pokkers taske syes, fordi jeg gider ikke at rende rundt og ligne en bussines woman.




 Mig og Ida satte os til at se the returned, som er en thriller/gyser serie på 10 episoder tror jeg.
Alice skulle lave lektier.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar