søndag den 10. maj 2015

Tyskland og mormor-lørdag den 9 maj 2015.







Igår aftes fik jeg en lyst til at lave musli, så det gjorde jeg.
 Du tager noget honning.
 Havregryn og en masse sunde kerner.

 Jeg elsker når det næsten er ved at være brændt.


Men bare sørg for at du skal have noget andet tøj på næste dag, for du kommer så meget til at lugte af brændt havregryn. 


 Det skal køle af i en skål, inden låget kommer på.



Vi så en film i tv. 































































































 Idag stod jeg op kl 09:21.
 Jeg satte mig til at se sleepers, da vi skal se den i klassen, så den går på runde til os alle sammen.

 Jeg sad og så filmen sammen med prudst.





Den tog 2 timer.
Den var lidt kedeligt. 







Jeg havde desværre ikke vundet noget på lotto-sedlen. 









Så satte mig og prudst os til at lave lektier. 









 Lukkede the big boys out.

























 Fortsatte på lektierne.























 Jeg sad fra 12:30 til 18:00 og lavede lektier.

 Lukkede hestene ind.


'



 Fik pludselig en trang til at luge vores jordbær.

 Vi skal snart til at have luget det grundigt, for ukrudtet gror stærkt..det er bare lige det med at skulle have tid først.












 Mig, far og Ida kørte til sønderborg.




 Det var ved 20:00-tiden så borgen var lukket, undtagens borgens nye restaurant castillo og co.








Der tog vi nemlig ind og spiste.



 Da vi havde spist der, tog vi mætte afsted til tyskland.




 Mig og Ida skulle selvfølgelig ind i det der kuglerum.




 Og så kørte vi hen til mormor, hun var lidt ligeglad med at vi besøgte hende så sent.


 Mig og Ida lå på gulvet og sov og hørte hansi hinterseer, for min mormor elsker tysk musik.
Efter ca 1 time, kørte vi hjemad igen.



Vi var ca hjemme  ved 00:00-tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar