søndag den 10. maj 2015

Cheeseburger til 10 kr-Søndag den 10 maj 2015.


 Stod op kl 09:00 til morgenkaffe.


 Gik igang med at lave lidt flere lektier, og blev faktisk færdig med en fremlæggelse, så nu er der bare 14 tilbage at lave.



















 Jeg fik lige et par arbejdsshorts på, for det var min tur til at muge ud ved hestene.












 Så hestene kom lige ud i det fine vejr.
 De nyder også at der er solskin nu, for de hopper og springer rundt, og er nede og rulle sig rundt på græsset.






































 Rulle rulle rundt på græsset. 




 Og så gik jeg igang.
 Det kan godt tage rigtig lang tid for mig at muge ud, for jeg skal lige snakke med alle kattene, der konstant kredser rundt om en, kigge lidt på hønsene og give dem græs og havregryn og løbe rundt sammen med hestene..konstant distraheret, haahah :D

















 Vi nåede jo ikke at se downton abbey igår, og heldigvis kom det som genudsendelse idag.



Jeg havde lavet et helt mad-orgie til filmen.

Is. 

 Top 3.
Chokoladen er den bedste.
Jordbæren er også rigtig god.
Vaniljen er ikke så god, for jeg kan ikke foredrage ting med vanilje i.



 Da downton abbey var færdig, kørte mig, Ida og mor til gråsten, for at gå i gråsten slots have.









 Jeg sad og læste avis på vej derud.

 Ej, der er så smukt i slotshaven.
Det er en af de ting jeg savner ved ikke at gå på landbrugsskolen, for jeg plejede jo at cykle ture rundt i gråsten, og nogle gange i selve haven.

























 Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder, som jeg gerne ville, for haven er virkelig stor og smuk, og der er så mange fine ting og blomster der.
Men mit kamera var simpelthen fyldt op, for jeg havde ikke haft tid til at få de billeder fra igår, over på min computer.

Jeg fik dog slettet dem jeg ikke kunne bruge, så jeg havde lidt plads til da vi kørte hen på landbrugsskolen, for at se om min cykel var der.






 Sidste gang jeg så den, stod den inde i laden.





Jeg savner skolen så sindsyg meget.
Jeg får det trist, på den dårlige måde ved at tænke på skolen, jeg følte mig spirende og blomstrende der, for jeg lærte så meget, og jeg var et sted, hvor jeg kunne lære og udvikle mig, i det fag jeg interesserer mig for.

Ikke at jeg ikke er lykkelig nu, for det er jeg bestemt, men derfor kan man godt tænke tilbage på en  fantastisk tid, man havde.


 På grundforløbet boede jeg i det værelse, hvor vinduet er til venstre(ikke det i midten eller det til højre, men det til venstre.)...(de 3 øverste vinduer på taget.)

Jeg mødte de sødeste mennesker på den skole..dem savner jeg virkelig også..det var nogle af de 5 bedste år, i mit liv.

Efterskole i 2 år.
Grundforløb på landbrugsskole.
Praktik.
1 hovedforløb på landbrugsskole.







 Derefter kørte vi afsted til bilka.





















 Vi fik os en cheeseburger til 10 kr,











 Da vi kom hjem var vi lige inde ved farmor, da vores fætter og hans kæreste var på besøg, med deres lille søn.

Mor fik selvfølgelig en mors dags-gave, men det får i at se imorgen, samt hvad jeg købte i tyskland i går og i bilka idag..(har ikke lige haft tid til at vise det i de her dage)
nå..nu vil jeg bare på hovedet i seng...jeg er godt nok træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar