tirsdag den 12. maj 2015

Træls rapport-Tirsdag den 12 maj 2015.









 Vågnede en halv time før mit vækkeur ringede idag..det er tegn på at jeg er giga stresset over eksamensfremlæggelserne...vi skal lave ca 20 fremlæggelser inden eksamen(vi ved ikke hvornår eksamensdatoen er)
..den får vi måske at vide i morgen..



Stod op og gik i bad, da jeg ikke kunne nå det igår, jeg bille jo ikke så sent i seng, for så er man jo bare dødtræt næste morgen.















 Sønderborg.










 Hahah, yes, de har endelig flyttet den irriterende skræmmende plante.








 Oh, my wiggle..så kedelig dansk-time..fuck, hvor var det nedern(undskyld sproget)..hold da kæft, pis, mig i øret og kald mig arne...

Vi sad bare på vores mås og hørte vores lære prable om vulkaner, atombomber, adam og eva, noas ark, bikiner, badetøj og  jeg ved ikke hvad, og vores digt handlede om bikinier..

Efter det havde vi geografi-det var egentlig okay, med lidt forsøg og det hele.




Vi skal lave sådan en åndsvag rapport i geografi(midt i eksamenstiden, hvor man bare gerne vil fokusere på at lave sine fremlæggelser til eksamen færdig)..Ja, den skal sendes idag-rimelig lort.. 








Mig og 2 andre fra min klasse, satte os ned i cafeteriaet og lavede vores opgave, indtil ved 17:00-tiden, hvor vi tog hjem. 



Vi var dog lige på biblioteket inden, da min bus først kom 50 over. 







 Og så var det bare at vente på bussen.





 Jeg skulle vente i 25 minutter, så jeg gik ind på lagkagehuset imens.










Og i borgen, for at bruge tiden på noget..
Mine fødder var bare så ømme, at de sko jeg havde på idag..rulletrappe, gav mig hvile og power til at fortsætte. 

 Spiste min chokoladebolle..var godt nok også sulten da.

 Og så gik jeg hen til busstationen.
 Det var stadig lang tid til.







 Endelig.

 Så gik jeg hjem.






 De her sko, de dræber seriøst ens fødder..av av av..men jeg elsker dem.












 Jeg mødte Ida på vej hjem, da hun var på vej til sønderborg til guitar.

 Hjemme 18.30.
Mødte lille Prudst, der sad og ventede på mig.

















Jeg havde lånt den film jeg havde afleveret på biblioteket igår igen.


 Og den der gode matematikbog.
 Og en fysik, kemi, biologibog.


Spiste lidt koldskål. 



 Nu er det bare igang med at lave rapporten færdig, da den skal afleveres i aften, smøre madpakke, lave lidt eksamensfremlæggelse, og så tidlig i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar