torsdag den 7. maj 2015

Min 21 års fødselsdag-Onsdag den 6 maj 2015.

 Ej, igår fik jeg downloadet den der app, der hedder seven igen(den nede i ventre hjørne, med det store 7-tal på), for nu vil jeg altså gøre det træning der er der i hver dag, selvfølgelig når jeg har tid.
 Jeg har valgt at tage den på 15 minutter.

 Det tager jo kun 15 minutter.



 Næste morgen, da jeg vågnede spiste jeg morgenmad med familien, og fik en gave.
 Jeg har i lang tid gået rundt og ledt efter disse labels, da jeg skal bruge nogle, men så havde Ida været så snedig at give mig nogle i gave, det var rigtig fint.

 Nogle smukke roser fra familien.







 Hhah, anmodninger.
















Sønderborg .)
Ej, det re ret trist at jeg næsten aldrig møder ham manden der ser så sur ud mere. 




























 Efter engelsk fik vi fri.






 Jeg var lige et smut med en fra klassen i h og m, og only.
 Og en tur på biblioteket.


 Og aflevere filmen silk.





 uh, og fandt et par bøger jeg syntes så interessante ud(ved godt den ser ud til at være til 14-17-årige, men det er de bøger jeg finder gode.)




 Tog bussen hjemad.


 Husk og følg min instagram og snapchat.
Poster hver dag på snapchat.
Grisen60 på begge medier.









Jeg stod af i byen, da jeg havde taget en a-bus.


































 Det begyndte at regne enormt meget på vej hjem, men det var virkelig varmt og lummert.








 Lukkede hestene ud.













 Min farmor kom ind med en gave.
Jeg elsker hendes måde at pakke gaver ind på.


 Jeg fik en stor æske fransk chokolade af hende.
den var en mega smuk pakke.



 Hun giver altid de fineste kort.

 og 200 kr.


 Af mines søster, mor og far fik jeg også et fint kort.







 I h og m, fik jeg købt en "sovemaske", fordi de er ret behagelige at sove med.
Jeg hader at sove med lyset slukket, så jeg har en lille lampe til at lyse, men den lyser faktisk alt for meget, så det er fint med en sovemaske.





 Og en rigtig flot taske.










 Hhahahah, og så gik jeg helt amok med nogle midlertidige tatoveringer.
Jeg elsker disse slags tatoveringer, de er så smukke.







 Min mor bagte et par boller.



 Ida havde købt en lækker chokoladekage fra lagkagehuset.







Da jeg kom ind i stuen, stod der en kurv, med en masse lækkerier i.









 Da det snart var kaffetid, fik vi dækket på bordet.
 Kagen blev bare så fin med jordbær.




 Hahaha, Ida skulle lige se den der makeup-app.









 Og så fik vi kaffe kl 15:00 alle sammen.



 Og da kl blev 16:45 cyklede mig og Ida op på brugsen, da jeg ville købe en lotto, for jeg vil rigtig gerne vinde alle de der millioner der gives.

 Jeg havde min nye taske med mg.













 Ja, der regnede meget på vej derop.











Og så cyklede vi hjem igen. 

 Jeg skulle have et blad med til farmor.
 Og en lotto-seddel til mig.
 Fodrede kattene.









 Og så var det tid til gaver.













Hahah, prudst kan godt lide en af de gaver jeg fik, for hun sidder hele tiden på den.




 Jeg fik første sæson af pretty little liars, da jeg rigtig gerne vil se den helt færdig.












Mig og Ida satte os til at se den.










Vi får altid tarteletter på min fødselsdag, fordi det er min livret.










































 Mine gaver kommer i morgen i indlægget.

Jeg havde en rigtig god dag med familien.:D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar