søndag den 17. maj 2015

Mors veninde på besøg-Lørdag den 16 maj 2015.


 Stod op 08:30.
Jeg ville egentlig have været oppe kl  08:00, men ja, man kommer til at falde i søvn igen.


Århg..typisk, da jeg kom nedenunder og skulle til at gå i bad, så kommer min mor og siger at hun skal i bad..Arghi.. det er simpelten så typisk, og hun har altid eneret(eller det vil sige, jeg har ikke noget at skulle have sagt)..



Irriterende..Efter det, fik jeg lov til at gå i bad i koldt vand..

Lavede blog imens jeg ventede. 


 Ej, hvor sejt, man kan få trådløse høretelefoner nu.
Hvis de stadig er på tilbud næste måned, kan det måske godt være at jeg bestiller et par.










 Efter badet.









 Lavede smoothie til morgenmad.






 Det her brød er verdens bedste brød.
der fås ikke bedre.
det er lavet af kun kerner, så det er derfor det går så hurtigt i stykker, men det er det værd.





 Muums.

 Det er dog ikke skåret. det skal man selv.
Det koster 20 kr.

Årh, det var jo idag vi skulle til traktortræk..men så fortæller mor at hendes barndomsveninde skulle komme på besøg...det havde været planlagt i månedsvis...årghgh..og hende barndomsveninden ville så gerne møde os børn og vores far..så vi skulle ligesom bare blive hjemme..

Jeg havde glædet mig til traktortrækket siden det sluttede sidste år..det er bare røv-nedern, at folk altid skal planlægge tig den samme dag, som alt det andet..årgh.





 Nå, så satte mig, Ida og Alice os ud i udestuen og snakkede.
De sys også det var nedern, at vi ikke kunne komme til traktortræk alligevel.































Kakkelovnen ser flot ud, når træet er brændt ned.
Det ligner lava. 









Jeg fik den..jeg fik den..
Den kat der hver dag kommer hen til os og spiser af vores kattes mad.

Jeg har i flere måneder prøvet at få et billede af den..OG IDAG, LYKKEDES DET!:) 

For den skræmmer vores Harald væk, og vi vil ikke have at Harald forlader os.

















 Fodrede kattene.

 Gjorde os klar til at tage ud og spise på restaurant castillo.
Hele familien.























Og så kørte hele familien afsted.


























 Ind i borgen.




















 Der var bare proppet..så det var lidt underligt hvis jeg tog billeder derinde,o g vi kendte også nogle der var derinde,,ahah:)






 Så kørte vi hjemad, da vi havde været der omkring en time.




 Mig, Ida, Alice og far gik en til slikbutikken..det er jo fredag.
Mor var gået ud til bilen igen, hun gad ikke med.












 Hjemad igen.




























 Vi var lige oppe ved kirkegården ved farfars grav.





 Hjemme.







 Ida delte slikket ud til os alle 5.
Hhun elsker at dele slikket ud, så den tjans har hun herhjemme hos os.





 Vi så downton abbey.





















Hahahah,Ida begyndte at danse til engelske børnesange fra youtube, det var simpelten så sjovt, og mig og Alice grinede om kap.
Hun blev ved  ca 40 minutter, og derefter lå vi bare og hørte på dem, og så dem. 







 Og så var de sengetid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar