tirsdag den 19. maj 2015

En lille lur-Tirsdag den 19 maj 2015.







 Det var Idas sidste bustur til skole, da hun jo går i 3 g på gymnasiet, men stopper her ved sommerferien.









Sønderborg. 


























































Jeg har prøvet og prøvet i ca 2 dage at få spotify premium aktiveret..det er ret trælst, for man får 3 koder om dagen til at kunne opgradere(jeg ved ikke så meget om det, så jeg kan ikke forklare mere.)
Spotify er indblandet i mit mobilabonnement, så jeg har spotify gratis, men jeg skal bare lige aktivere det først. 









 Og

 Og jeg tog bussen hjem.







Jeg gik hjem. 

























'

'

Hjemme.






















 Kattes duft er bare fantastisk..jeg elsker at bore snuden langt ind i pelsen på dem, og bare dufte deres dejlige duft.
























 Prudst elsker at ligge på vores sofa, hun ligger der hele tiden.








Jeg lukkede bisserne ud.

























Lille minnie-musen var der også.
























 Der var kommet  en pakke til mig.
Snaptats..jeg elsker dem så meget.






 Jeg var simpelthen så træt, så jeg faldt i søvn på sofaen...jeg havde egentlig planlagt at lave en eksamensfremlæggelse, men jeg var simpelthen så smadret...














 Jeg fodrede kattene.


 Jeg skulle jo ud og lede efter kattene, og det bliver man lidt friskere af.



 Så lukkede jeg hestene ind.







 Jeg satte mig op i massey fergusson og filosoferede.
































 Og lidt efter gad jeg ikke at filosofere mere, så jeg gik ind igen.
 Jeg sad og så lidt tv med min far.

 Og lidt lektier, men jeg var stadig ret smadret, så det blev desværre ikke til så meget..
Øv, jeg havde ellers en plan om at lave en fremlæggelse hver dag..

 Blog-skrivning.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar