lørdag den 2. maj 2015

Fejre farmors fødselsdag-Fredag den 1 maj 2015.





















Klovmanden der skulle klippe hestenes hove kom ikke igår...han har så travlt..men deres hove skal snart klippes..så vi må ringe til ham igen..vi brugte bare en måned på at få fat i ham... 


Igår kom der nogle gæster til vores bed and breakfast og forærede os disse hollandske kager.
De kom helt fra holland, og spurgte om de måtte parkere deres bil hos os en uge, da de skulle cykle til romø på en uge, og tilbage igen.

Så de skulle cykle ca 600 km..det var helt vildt...det var en familie på 4..en mor og far, og 2 drenge på 13-15 år. 






 Hahahahaha, jeg har fundet en app, hvor man kan få makeup på, bare ved at tage et billede af sig selv, det er mega underligt, hahaha.
Den hedder makeup genius.
Men det er så grimt..virkelig ækelt.











 Hhaha, her kan i se den.
 Det jeg fik købt i h og m igår var disse 2 ting.
En rigtig fin bluse.


Med blonder. 




 Og nogle "cykelshorts"



 Idag stod jeg op kl 08:30 ca.

 Ej, det der statusopdaterinsshit bliver værre og værre.




 Jep, jeg har en hel bunke tøj jeg skal prøve, og se om jeg vil gemme det.

Det hjælper på det.







 Lukkede hestene ud.





































Skønt vejr. 
















 Tog t bad, og gjorde mig klar til farmors fødselsdag.






































Og så gik vi ind til farmor.
Vi bor lige ved siden af hende, så det er en nem vej.



 Ja, det er et stort spring fra kl 12:00 til kl 17:30..haha..

Men det var en rigtig hyggelig dag.
Til morgenmad fik jeg(havde ikke fået morgenmad) pølser, kød, grønlangkå, sure agurker, og cola. haha:)

Vi snakkede, og gik en laaang tur.
Det var dejligt at bruge tid sammen med fætre, kusiner, onkel, tanter, familie og farmor :D


 Lukkede hestene ind.






















Jegelsker at slå græs, så det gjorde jeg selvfølgelig, da gæsterne var kørt hjem.

Med musik i ørerne.









 Og fodrede kattene.
 Nuurh, Harald var bange for havetraktoren, så han løb væk, haha :)





 Så klippede jeg videre.



























Da kl blev omkring 20:00 kørte mig, Ida og far ud til sønderborg efter slik. 






















 Vi tog i netto, da bilka havde lukket.




Waaau, deres hindbær er virkelig gode..


 Og de koster kun 10 kr.
 Frøbom.
 Spejderhagl.
 Chokolade.
 Vi så tv og hyggede os.

















Alice kom hjem midt om natten, da hun kørte med hjem med en fra efterskolen. 

Vi faldt alle i søvn på sofaen og vågnede ved 02:00-tiden og gik i seng.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar