torsdag den 28. maj 2015

Heppe på klassekammeraterne-Onsdag den 27 maj 2015.




  













Stod op 07:00, da jeg skulle hen på skolen, for at heppe på de 9, fra min klasse, der skulle op til mundtlig matematik idag.   




 Men kom først op 07:30.






















  




 Så tog jeg afsted med bussen.












Underlig madpakke igen.









 Idag var bænkene ikke våde, så jeg kunne fint sætte mig på dem og vente.
































 Sønderborg.














Og kl 13:30 ca var de 9 personer færdige med deres eksamen.
Det gik rigtig godt for de fleste, jeg er glade på deres vejene.
Godt gået. 








 Og så gik jeg hjem.























Hjemme.





Igang med lektierne.
Nu har jeg snart også øvet hver dag, efter skole.








 Eksamenstiderne for i morgen.




Ja, den sidste fremlæggelse skulle lige laves.


 Fodrede kattene.



 Lukkede fimserne ind.












 Det var dejligt at få noget frisk luft, for så kunne jeg gå ind og studere videre.










 Det gjorde jeg så, og blev først færdig med den sidste fremlæggelse kl 22:00, så nu er jeg godt forberedt til i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar