lørdag den 2. maj 2015

Dejlig cykeltur-Lørdag den 2 maj 2015.


Stod op 08:30 idag.


 Lukkede hestene ud.
Det var sådan et dejligt vejr idag.
Jeg elsker at se hesten løbe glade rundt på marken, det gør mig glad at de har det godt og selv bliver glade af at solen skinner, og græsset er vokset, så de kan gå og spise sig mætte i det.






















Lille sniger minnie, kom også.
















Jeg gik ind og lavede goodiebox.




 Jeg måtte hellere gå igang med at lave lidt lektier.


 Men vejret var bare så lækkert, at jeg var ved at gå til af kedsomhed..






















 Jeg glæder mig meget til traktortrækket.


Efter 2 timer med lektier, holdt jeg en pause, og så youtube.











 Jeg glæder mig mega meget til det bliver sommerferie, for så tager min mor, Ida, Alice og jeg på ferie i Harzen, der ligger i tyskland.

Min far skal ikke med, da han skal passe vores bed and breakfast..det er lidt trist..det er det dårligste ved at have et bed and breakfast, vi kan ikke tage på ferie sammen over længere tid.

Vi har lejet en hel lejlighed.
Den er bare så hyggelig.











 Jeg gjorde mig klar til at mig, Ida og Alice skulle på en lille cykeltur i det dejlige sommervejr.



























 Alice fik lov at låne in den nye cykel, da hendes er oppe på efterskolen.













 Så kørte vi afsted.













 Det var fantastisk.
Alt er ved at springe ud, det dufter dejligt af sommer, der er varmt, og det hele er bare super godt.






 Det er dejligt at køre igennem skoven.

Vi kørte ned til stranden.








Der var faktisk mange på skovtur, eller fisketur nede ved stranden..så hyggeligt. 












































 Jeg blev bare nødt til at kravle op på den gren der lå over vandet, jeg kunne ikke lade være.











Mig og Alice hoppede ud i vandet, med undertøj på, fordi vi havde lyst.
Hahah, det var sindsyg sjovt, vandet var overhovedet ikke koldt, fordi at luften var koldere.

Men det fik vi ikke billeder af, haha:) 





 Hahah, Ida fik et sjovt billede af mig.







 Vi cyklede lidt videre, og kom til et træ, der var væltet.






Det skulle vi lige undersøge.


















 Jeg kunne ikke lade være, så jeg kravlede helt ud på spidsen af træet, igennem alle mulige grene og knaster,  det var virkelig eventyrligt, sjovt og udfordrende.








 Vi cyklede derefter videre.








På vejen hjemad, fandt jeg en lille fugleunge, den var desværre gået bort.

Men det var så spændende at kigge på den, for man ser jo ikke små fugleunger så tæt på, så tit.







Ida og Alice cyklede den korte vej hjemad, men jeg ville gerne cykle de 10 minutter ekstra, så jeg tog den lange vej.










 Hjemme.


Uh, de der hollandske kager, er virkelig virkelig gode..spiste 4 af dem, haha:D



 Vi sad og så en film der hed the prince of tides..den var god.


 Ham drengen i filmen var ret lækker, nu er han bare 20 år ældre, da filmen er 20 år gammel.

  
















 Jeg fodrede kattene.

Lukkede hestene ind.



 Der kom downton abbey.




 Tillykke til prins william og hertuginde kate, med deres lille baby-pige, der blev født idag.
 Så skulle bloggen laves.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar