søndag den 3. maj 2015

lækre Boller-Søndag den 3 maj 2015.








 Stod op 08.30 idag.
 Familie søndags rundstykker og pumbler.































Hahaha, den lille rackinmuffin, hvor er hun sød:)
Hun havde sat sig op i Alices kuffert.

















Så ville jeg også på ferie.









 Jeg fandt mine sæbebobler oppe på mit værelse, da jeg er ved at rydde lidt mere op, for hver dag der går.
Så de skulle afprøves udenfor.
 Jeg glæder mig til at det bliver varmere, og vi skal ud og cruise i transamen, med taget af, det er det fedeste.



De skulle ud i solen.





























Minnie lemoo.



 Åh, minnie, du ruinerer mine (hvide)bukser..haha, dårlig ide med hvide bukser udenfor :)







Pinkey ville lige sniffe til mine bobler.



Der sad en hare ude på marken i 15 minutter uden at løbe væk, og jeg sad bare som en idiot og råbte alt muligt, for jeg kunne se Harald ude på marken også.


 Der kom han.








Strawberries are doing great.














 Jeg ville lave en times intens lektielavning.
























Så blev jeg endelig færdig med den første fremlæggelse, nu er der kun 23 tilbage.










Jeg havde lyst til at bage boller, så det gik jeg igang med.
Hver gang jeg bager noget, så er dette her min uniform. 













 Det her er den bedste opskrift på boller ever.










 Jeg elsker duften af gær, og følelsen af det.




 De skulle hæve i 45 minutter.

 Imens kunne jeg rydde lidt op i køkkenet.














 Altid når jeg bager boller, så pensler jeg dem med æg eller mel, så bliver de rigtig lækre.




 I ovnen med dem i 11 minutter.



 Jeg kunne se lidt youtube imens.


Lidt mel ovenpå dem, vil gøre dem endnu lækre og endnu sprødere. 




De er vidunderlige, og smager mega godt. 












Så skulle Alice tilbage til efterskolen.

Ida har været hos en veninde hele dagen.



 Jeg fodrede kattene.
Det ser måske lidt ulækkert ud, at der ligger foder over det hele, men det kommer tilbage i foderdåsen igen.
 Hahah, men hvor er kattene.

Hver aften får vores heste en kop korn, et halvt stykke rugbrød og en gulerod.


 De glæder sig altid til at komme ind til deres mad.

















Der var kattene jo, så skal de bare lige hen og opdage at der står mad og venter på dem.




















 Jeg havde spist 5 boller, og var egentlig ikke så sulten mere(haha, de er monstergode), så jeg gik mig en lang tur.

















 Det er virkelig smart at vi kan få mails på vores mobiler, for så ved vi hvad vi skal i idræt.







Årh, hvor er det smukt, med de raps.
Før lå der jo en mark, her, men så blev der etableret en cykelsti, jeg er ret glad for at der endelig kom en cykelsti, så man kan cykle den vej, for før var vejen ret farlig at cykle på.













































 Og så begyndte det at småregne lidt.





















 Hjemme.




 Hihih, hun tog min stol:D

 Jeg så lidt youtube.
Jeg elsker at se den kanal der hedder sacconejolys på youtube.
Det er en familie der filmer deres hverdag, og ligger en video op hver dag kl 19:00 dansk tid(der er kl 18:00 hos dem)

De er det værd at gå ind og se.
Jeg har fulgt deres børn, lige fra de blev født, til nu, i 4 år.

Emilia tommasina saccone joly og eduardo jonathan saccone joly.
Moderen og faderen er anna saccone og Jonathan patrick joly.


 Nu er det blog, og madpakke, så vi kan komme i skole i morgen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar