onsdag den 20. maj 2015

Læseferie-Onsdag den 20 maj 2015.























Ida skulle til galla med hendes klasse, så hun var ikke med til aftensmaden, det var kun mig, mor og far til aftensmaden-det var ret sjovt. 
 Da jeg gik i seng ved 22:00-tiden var der stadig lyst udenfor, det var ret underligt, og jeg følte at det var underligt at skulle sove.

















































 Haha, prudst er så underlig.



Afsted til skole.














 Sønderborg.





 Kl 10:30 fik vi fri, og læseferie:) jeg tog lige en bid brød med nogle fra klassen, hvor vi sad og spiste og snakkede lidt.

Og så tog vi på biblioteket.

 Det var perfekt at jeg lige kunne nå bussen 21 over.







 Jeg mødte Ida i sønderborg, da hun lige var i skole i et par timer..vi sad og spiste slik på vej hjem i bussen.







Ida stod af i augustenborg, da hun ville ind i genbrugsbutikken, og jeg skulle bare hjem og hente min goodiebox, og lave lektier. 


På brugsen og hente min goodiebox.







 Og så gik jeg hjem.










Jeg var faktisk ligeglad med at det regnede, for det var meget afslappende. 










Jeg nød turen hjem, og gik dejlig stille hjemad. 


Hjemme.








 Prudst har bare ligget på sofaen hele dagen, siden jeg gik i skole.






 Mig og prudst lukkede hestene ud.








































































 Jeg kiggede i min goodiebox, men den får i jo først at se når jeg laver maj goodiebox.


 Årgh..typisk..jeg ved ikke hvordan jeg skal få spotify installeret.


 Så skulle der laves eksamensfremlæggelser.


 Jeg fik ædt en hel pose kammerjunker...hahha.














Fodrede kattene.




 Jeg skal snart kløve mere træ..men jeg skal bare fokusere på eksamen indtil eksamen er ovre.

 Jeg glæder mig så meget til sommerferien, hvor jeg bare kan slappe af, hoppe på trampolin, tage på stranden, hygge med venner og familie osv.





















 Flere lektier.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar