søndag den 31. maj 2015

Åbenrå dyrskue 2015-Fredag den 29 maj 2015.



Stod op kl 10:00. 

 Stribe kom ind ad vinduet.











 Lidt efter hoppede hun ud ad vinduet..ja, hun elsker at ligge på vores tag.





Da jeg kom ned i køkkenet lå prudst og sov på stolen. 





 Jeg tog mig et bad.
















 HhAHAHA, jeg har stadig min cola fra sidste lørdag af..jeg drikker dem så langsomt..







 Jeg lavede lidt the, imens jeg spiste morgenmad.



 Og så youtube.

 Hhaha, that pose.










 Jeg gjorde mig klar til at tage til åbenrå dyrskue.











 Mig og min far kørte hen til Idas skole, for at hente hende.
Ida skulle nemlig til skriftlig prøve i international økonomi.
Mor sov, og Alice er jo på efterskole.
Så i år er det kun mig, Ida og far.



Regndråber er faktisk ret flotte, når de sidder på et vindue.








 Det var virkelig synd at det regnede, for dyrskue er så meget sjovere i godt vejr..eller faktisk..alt er sjovere i godt vejr.

 Kl 15 var vi ankommet til dyrskuet.

Det åbner normalt kl 09:00, og slutter kl 17:00
Men når min far arbejder og Ida var i skole, så passede det ikke lige med kl 09:00.











Det regnede bare monster meget. 





 Årh, de var så bløde.

Der er både, grise, køer, høns, får, geder, kaniner og heste til dyrskuet.

Det koster 50 for børn og 75 kr for voksne at komme ind.










 Jeg har lyst til at kramme og røre alle dyr der er på hele dyrskuet, men jeg tror ikke man må..hahaha..

Jeg rørte dog alligevel en masse dyr..jeg kunne ikke lade være.








 Det regnede så meget..men heldigvis havde sydbank nogle gratis regnlag, som mig og Ida lige fik nogle af..vi er jo sydbank kunder.

 Så var vi lige ovre og se på lidt traktorer..ja, jeg ved godt der er billeder af new holland..haha, når jeg er massey ferguson fan..men jeg fik ikke lige nogle billeder af masseyerne...det regnede for meget.



Man lignede bare et kæmpe telt med dem, hahahah.


Pølser og brød.






Hhahaha, Ida der sidder på en plastikko.

















Og kl 17:00 da det lukkede, kørte vi hjem.. 



Jeg håber det er bedre vejr næste år.

Dyrskuet er også i morgen lørdag, men der skal vi til oldtimerløb, så der kommer vi ikke.
Ens sko var druknet i vand efter dyrskuet, hahah.
























På vej hjem, sad jeg og flettede idas hår..the driving hairdresser.



Vi skulle hen og hente Alice ved færgen.






Der er kommet en ny færge på havnen,som de så bruger nu..jeg har overhovedet ikke været inde og se den endnu,og jeg elsker færger..så jeg vil snart gerne se den indeni.

Den siges at skulle være mega stor, og der er kommet en kæmpe butik derind, det er ikke til at tro, at der kan være en butik inde på en færge.















Hjemme.








Fodrede kattene.








Mor havde lavet aftensmad. 





 Jeg havde lavet den perfekte knude i mit hår.
Bare rolig jeg kunne godt få den op..jeg laver tit knuder i mit hår.



 Vi så tv.


Lå og havde dyne og tæpper på..det er så hyggeligt.










































Ingen kommentarer:

Send en kommentar