torsdag den 28. maj 2015

Mundtlig matematik eksamen-Torsdag den 28 maj 2015.


 Stod op 06:40 idag.
For Idag var det jo min tur til at komme til mundtlig matematik eksamen.
























 Afsted mod bussen.

Ida skulle heldigvis med den samme bus, da hunskulle til en skriftlig eksamen idag.
Så jeg havde en at følges med.

Det beroligede også mig, for jeg var ret nervøs..jeg skulle jo op i matematik..som er mit hadefag..det er pest, pest og mere pest.






















 Vi ventede på bussen på busstationen.




Inde i bussen.


 Og så var jeg i sønderborg kl 08:30.

Jeg Skulle ind og forberede mig til den mundtlige matematik eksamen kl 09:18.
Vi fik 24 minutters forberedelsestid.

Jeg trak spørgsmål nr 8..lort..

Da jeg kom ind og skulle forberede mig, opdagede jeg at det var en af de fremlæggelser, jeg havde skrevet mindst noter til,og jeg havde glemt at lave den færdig..fuck fuck fuck..

Jeg var færdig kl 10:06.

Det var bare lort at jeg trak den, som jeg ikke havde fået skrevet nok noter til..det var bare SÅÅÅ uheldigt.

Jeg var ellers så klar her til morges, og jeg skulle NOK bevise min matematiklærer at jeg kunne det shit..jeg ville jo ikke skuffe hende..årh, hvis jeg bare havde trukket ALT ANDET END DET...

Ja, jeg hader at skulle indrømme det, men jeg dumpede(00)

Lort med lort..


Jeg har bare brugt hver dag..hver dag..efter skole, og næsten alt min fritid på at øve, og lave fremlæggelser...jeg er lidt irriteret...
Det er sgu for dårligt.

 Jeg havde bare brug for at gå mig en tur..en laaaang tur..efter endnu en matematik nedtur...











 Så jeg gik ned til havnen..skuffet, forvirret og sur over at gud har valgt at gøre, at jeg har så svært ved matematik.






 Lidt tid efter gik jeg tilbage på skolen, da jeg gerne ville "støtte" de 2 sidste der også var til eksamen.


 Da de 2 sidste var færdige med deres eksamen, gik vi hjemad.






Jeg gik ind i kvickley for jeg havde alligevel 30 minutter til bussen gik. 



Da jeg havde handlet det jeg skulle have, gik jeg hen til bussen.









Mit humør kunne sammenlignes med vejret..
















 Det er altså virkelig flot med alle de blomster.

















 Hjemme kl 12:00.


Der var kommet en pakke.


 Ja, jeg er totalt forelsket i de her midlertidige tatoveringer, så jeg måtte bare have en til.

 Jeg gik ud til kattene, fordi at jeg var lidt trist..og de er der altid for en, til at trøste en.



 Jeg sad ude i regnen sammen med minnie.

















 Harald skulle ikke nyde noget regn, så han var stukket af inde under campingvognen.






 Da det begyndte at regne gik jeg indenfor, og ville "trøste mig selv, og synke ned i min egen sørgelige medlidenhed" (hvor er jeg poetisk..)








 Slik, is, og en kærlighedsfilm..det er altid en piges medicin...og det virkede,for filmen var rigtig rigtig god.
 Jeg så endless love.













Da filmen var færdig lukkede jeg hestene ud.





















Jeg hang lidt vasketøj op for min mor.




'



 Uh, yaaa...:)



 Hold da op, mine hår er lange..hahaha..klamt..stødende..la vær Mai-Britt..







 Uh, year, imorgen skal mig, Ida og far til åbenrå dyrskue.
Det åbner kl 09:00, men Ida er først færdig med hendes skriftlige eksamen kl 14.00, så der henter mig og far hende.
 Mig og Ida havde brug for at komme lidt ud, og væk fra eksamener, så vi besluttede os for at tage en cykeltur.







































 Vi cyklede ned ti standen.

Vi har 4 strande at vælge imellem, men vi valgte så katholm stand.















 Hahahahahahahahah....









 Og så cyklede vi hjemad igen.





























 Hjemme.





 Vi gik lidt rundt ude i haven.

















Jeg gik ind på mx valgtest, fordi jeg er meget i tvivl om hvem jeg vil stemme på til valget, og jeg vil virkelig gerne stemme på nogen.
Så jeg tog en valgtest. 

 Jeg kom frem til at jeg var enige med alternativet.

Øh, ja, jeg kunne godt lide nogle af deres værdier, men så var jeg heller ikke så enig mere.
 Derimod kunne jeg godt lide dansk folkepartis holdninger.
 og de konservative.
 Og de radikale.









Mig, Ida og far fik brød til aftensmaden.

Mor skulle arbejde. 

Vi snakkede lidt om politik.
Jeg elsker at snakke politik med min familie.





 En lille makrelmad, blev det til.

 Min lillesøster Ida er i avisen, for første gang i hele sit liv.

Billedet er fra da de havde galla på deres skole.
 Ida står 3 person fra højre.


 De var vidst lidt sultne de hoveder, der var udenfor vinduet.











Så må de hellere få lidt mad. 














 Hestene skulle også have mad.

















Jeg var ude og hoppe lidt på trampolin, da den var dækket af blade, så de skulle lige rystes af.














 Derefter gik jeg indenfor og så tv med familien, og snakkede.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar