mandag den 25. maj 2015

Kaffe ved farmor-Mandag den 25 maj 2015.


















 Stod op kl 08:00.




 Læste lidt blade.

















 Da kl blev 10:00 havde jeg læst 3 blade, og så stod jeg op.















 Gik ud og lukkede hestene ud.







 Du sidder vel ikke og skider prudst?:)





 Jep, de skal altid lige løbe vilde rundt, og stejle op ad hinanden.















 



























Jeg skulle da lige se hvordan det stod til med køkkenhaven.

 Åh, minnie altså, hun skulle lige have sig en rulletur.:D












 Bloggen for i går skulle laves.
 Sammen med hende her.
Hun vil ikke sidde andre steder end på mig.:) Hhaha, skøre kat.






















Jeg gik igang med at se the duff..den har jeg altid gerne ville se. 





Waauw, ham der spiller wesley er vildt lækker..jeg har fået et nyt celebrety-crush. 



 Wooow, han hedder robbie amell...OH, sweet lord of jesus..


 Hahaha, genialt ar Harald lige gabte der.

 Der skulle lige instagrammes lidt.






 Jeg gjorde mig lidt mere præsentabel, end jeg har været de sidste 3 dage..hahah..














Jeg har stadig et stort tøj-kiks.




 For vi skulle nemlig ind til kaffe hos farmor.


 Der var vi lige inde i en time og 40 minutter.

Det er altid så hyggeligt at være inde ved farmor.
Hun disker tonsvis af kager, slik, saftevand, the og en hel del hygge, og fortællinger om gamle dage.
Hun er den bedste, og jeg ville ikke bytte hende væk for en million.
 Jeg lavede lidt på mine eksamenslektier.
 Jeg mangler nu kun 4 fremlæggelser.
1 om eksponentielle funktioner, som jeg ikke lige kan hitte ud af, så den skal jeg have lidt hjælp til.
Og så 3 fremlæggelser om statistik, men det er det jeg er bedst til, så det er hurtigt lavet.




 Jeg sad vidst i over 40 minutter og stenede på youtube-videoer, interviews, billeder osv af ham her robbie amell.



 Ups, jeg skiftede endda min baggrund til ham.














Jeg har sat i lidt tid og lavet eksamenslektier, så nu vil jeg smutte i et varmt bad, og hoppe under dynen.

I morgen drager jeg atter hen til skolen, for at læse lektier med et par klassekammerater. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar