tirsdag den 26. maj 2015

Perfekte krøller i mit hår-tirsdag den 26 maj 2015.

















Jeg kom op kl 08:00, og fik en dejlig date til morgenmaden. 










 Jeg havde lidt travlt med travlt med at komme ud af døren, så der blev ikke lige taget nogle outfitbilleder, jeg skulle bare ud og hen til bussen.
 Ja, mit hår var lidt crazy, men jeg havde ikke lige fået ordnet det helt, haha:d


















Det regnede på vej hen til bussen..jeg tænkte på at tage en paraply med, men så glemte jeg det igen.










 Min madpakke var lidt sjov idag, for jeg fandt faktisk bare et eller andet i vores hjem og tog med.














 Bænkene var lidt for våde til at sidde på, men ellers kan jeg bedst lide at side og vente på dem.


 Jeg hader at vente i skuret, for jeg sys det er ret klamt.

























 Inde i bussen.





 Sønderborg.




 Jeg skulle hen for at studere eksamen med et par klassekammerater:)




 Årh, jeg elskede mit hår idag...det var helt perfekt.












 Da kl blev 13:44 gik vi hvert til sit, for nu havde vi jo også studeret i lang tid.


Jeg var lige på biblioteket og aflevere  en film og en bog.






Og så skulle jeg på jagt efter en mobiloplader, da den jeg har nu, er ret lort.
Det er så den 4 på 2 år..















 Da jeg havde fået den købt gik jeg op til bussen.




 Men havde egentlig lyst til at gå en tur, så jeg valgte at tage den næste bus.




 Og så tog jeg hjem.






 Og gik hjem.

















 Åh..nej..en kat mere der går rundt ude ved vejen..i grøften..Nu er der 2..jeg får det så dårligt indvendig af at se dyr rende rundt og have det rart ved en vej..jeg har altid lyst til at samle dem op, og bære dem væk fra vejen, men det kan jeg jo ikke gøre for den går der sikkert hen igen.

 Så jeg gik hjemad.
 Hjemme.


 Opladeren jeg fik købt for 39 kr..den har bare at virke.



 Og nogle nye høretelefoner for 100 kr, og de har også bare at holde i lang tid.-..gerne flere år.



 Så gik jeg igang med lektier.








 Mor lavede aftensmad.




N skal bare studeres lidt mere, og så i seng.

Da jeg i morgen skal hen og heppe på nogle af mine klassekammerater(der er 10)der skal op til mundtlig matematik-eksamen.

Jeg skal så i overmorgen sammen med 4 andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar