mandag den 25. maj 2015

Cruise, tyskland og mormor-lørdag den 23 maj 2015.

Stod op 08:40.

Gik igang med lektier.




























Da jeg sad og spiste morgenmad, så kom posten med en kæmpe stor pakke, som jeg havde bestilt.

Derinde lå et spil, der hedder ego, som jeg altid har elsket at spille.
Jeg fik det købt brugt for 120 kr..dog med 55 kr i vægtafgift..så i alt 175 kr..det er billigt.



Det er brugt, men alt er der, og det er i fin stand, så jeg er meget tilfreds.







Jeg gik igang med lektier igen.

Ved 13.00-tiden gik mig, Ida og Alice ud til vores køkkenhave, for at fræse og luge ukrudt.
Men først skulle jeg da lige se hvad lille prudst lavede..hhaha, hun sov som sædvanligt.




Jeg tog hende med ud til køkkenhaven, så hun kunne få noget frisk luft.
Hahah, hun så ikke særlig begejstret ud, hun ville nok hellere sove.

Stribe.







 Ida var igang med at fræse.


Alice fjernede ukrudt.







Og jeg fjernede også ukrudt, de steder hvor vi ikke kunne komme ind med fræseren.












Vi blev færdige efter 2 timer ca.






Årh, jeg elsker at blive helt beskidt efter sådan noget.

































Jeg lå lidt i køkkenhaven på jorden sammen med kattene, og slappede af og hørte musik.

Jeg er taknemmelig for at vokse op på landet, hvor man har mulighed for at blive beskidt uden at nogen synes man er ulækker, og folk siger ikke så meget til at man kommer ind i en butik i træsko eller beskidt arbejdstøj.

Man kan ligge på marken og høre musik eller fuglene der synger, uden at der kommer folk og forstyrrer (man kan jo ikke bare sådan ligge sig midt på gaden i en by, der vrimler jo med folk)
Man har bare størrere frihed på landet.






































Årh, den trøje vil jeg have, og så bare gå rundt med kattene i den hele tiden.



Så fik vi kaffe, da far havde franskbrød med hjemme til os.

Jeg ville til at se denne film, som jeg har lånt på biblioteket for lang tid siden, fordi jeg gerne snart vil aflevere den.



Men den virkede ikke i vores dvd-afspiller, så jeg satte mig til at se den på ipaden.
Jeg har forresten en god hjemmeside med gratis film.

der er en masse "links"(jeg ved ikke hvad man skal kalde dem), og nogle af dem virker, så man kan se filmen og nogle skal man lave en profil på.

Her er siden.
http://www.1channel.so/
Men der er mange reklamer, dog afbryder de ikke filmen.

der er også en anden god side
.
http://sefilm.net/





















Da kl blev ca 19:00 gjorde vi os klar til at køre til tyskland.








I transam pontiac.




















Vi ville i poetzh.












Derefter kørte vi hen for at besøge mormor.

Så var vi der.





Vi fik the, småkager vinduer og vi hyggede os bare.

Der er altid musik tændt ved min mormor, så vi fik også hørt lidt tysk musik.





Kl 23 kørte vi hjemad.






















Vi fik lige en cheeseburger med hjem..(jeg har altid dårlig samvittighed ved at spise noget efter kl 20:00, fordi jeg ved at det er usundt, så jeg havde svært ved at spise den)..men den kom ned, og den smagte jo godt.








 Da vi kom hjem, sad jeg lidt med prudst på køkkengulvet, hun havde vidst savnet os.















 I tyskland fik jeg købt, de her is..de smager sindsyg dårligt.



Sliiiik.

Jeg måtte bare have denne her cola med, fordi at der står honey på den.

En af mine kælenavne er nemlig honey.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar