tirsdag den 5. maj 2015

Torden og lynild-Tirsdag den 5 maj 2015.

 Vi har den 5/5-2015 idag..









Fie laursen har udgivet en af sine sange, den er faktisk okay, hun synger godt. 


Hahah, der var radio i bussen, på selve sædet, det var ret sejt, det skulle jeg lige prøve.
Det virkede, og jeg hørte lidt radio på vej til skole, Ida sover næsten altid, hun er ikke et morgenmenneske.



Så kommer vi til mine statusser fra nogle år siden.

 Nogle søde piger fra efterskolen..(jeg var sådan lidt skeptisk om jeg skulle vise billedet uden at spørge personerne først..men vi har hver et på facebook, så..sorry..)




 I sønderborg.


































 Efter dansk og geografi havde vi fri.


 Jeg var lige lidt i tigeren med en fra klassen, og så tog jeg hjem.


 Og gik hjem.





















Jeg gik og spiste mentos fra tigeren.








 De kunne lige komme lidt ud og løbe rundt inden der skulle give regn.









Stribe:)

Jeg vil bare lige sige at vi kender ingen der hedder michael nørgaard, det er bare en bil min far købte engang til reservedele.






























 Prudst lå og sov på bænken.






 Hun poser lidt for kameraet.















Stribe posede også lidt for kameraet.





 Der var kommet en pakke.




Det var en rigtig smuk galaxy halskæde.



















Der var en til.






 En øreringscuff, som man skal have over ørerne.
Den er bare en anelse for lille, eller har jeg bare tykke ører.




 En ankelkæde.

 En ankelkæde igen.


 En ankelkæde igen.


 Nogle midlertidige mega seje tatoveringer.








 Da det var ved at blæse op til uvejr lukkede jeg lige de 2 vindblæste heste ind igen.









Fodrede kattene.


 Jeg havde virkelig lyst til at lave noget fysisk(jeg hader at sidde ned for længe, jeg har jo sat ned en hel skoledag, og så kommer man hjem og laver lektier..its killing me)



 Så jeg løb mig en tur.


















 Jeg mødte Ida oppe ved busstoppestedet, da hun skulle med bussen til sønderborg til guitar.


 Da bussen var kørt løb jeg videre.

















 Lektier skulle laves lidt, så det gjorde jeg.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar