lørdag den 16. maj 2015

Målermanden-Fredag den 16 maj 2015.

 Igår aftes sad jeg oppe til kl 01:00 og lavede fucking matematik-fremlæggelse til eksamen.

Er du gal jeg var træt.







Og jeg blev ikke engang færdig.. 




 Jeg smurte madpakke bagefter.
 Kom først op på mit værelse kl 01:10, og skulle finde tøj til næste morgen, så jeg lagde mig til at sove 01:30.


 Efter de 5,5 timer, ringede vækkeuret..gud jeg var træt..og sur..jeg bliver let sur, hvis jeg ikke får mindst 7 timer.

 Det var også bare åndsvagt at skulle i skole denne her fredag, når der var helligdag i går, og alle andre skoler har fri..
































Argh, min far havde spist alt vores yoghurt, så der var ikke rigtig noget morgenmad, jeg kunne spise.


 Så jeg lavede en smoohie, jeg havde heldigvis ingredienser nok til det.






Og en cheese dippers.

Det var min morgenmad. 



 Afsted til skole..var stadig mega sulten.
 Der plejer bare at være propfyldt med biler på vejen hver morgen..men fordi alle har fridag..er der ingen..

 Ventede på bussen.


Jeg var lige ved at tro at den ikke kom..den plejer jo at komme 15-16 over præcis...men alle har jo fri..så det er  ikke nødvendigt at sende en bus ud..

Heldigvis kom der en..











 Var lige forbi lagkagehuset, da jeg stadig var enormt sulten.
 det blev til 2 theboller.








Biologi var jo aflyst, da vi ikke har en lærer mere..han er på barsel..så vi skulle først komme 10.45 til engelsk..jeg havde bare aftalt at mødes med nogle fra klassen og øve eksamen..


I engelsk skulle vi heldigvis bare se film( filmen hed goodbye bafana).

Dejligt, for jeg havde ingen over skud til at skulle lave andet..

Vi fik heldigvis fri 20 minutter før..



Jeg ville egentlig bare gerne hjem, men skulle handle ind først... 


Og såå kunne jeg gå hen til busstationen.










Jeg satte mig hen og ventede på bussen. 




Men bussen kom først 14:25..og den var  14:04, så jeg skulle side og glane i over 20 minutter..

Dagen kunne bare ikke blive værre..







Endelig kom den. og jeg gik hjem. 







Den der kat jeg altid møder, mødte jeg igen.



 Jeg havde heldigvis ikke spist min madpakke, og den så sulten ud, så jeg delte min mad med den.









 Som tak kradsede den mig på tommeltotten, og lagde sig til at sove i græsset.

Dejlig måde at sige tak på.





Så gik jeg hjem.


 Var hjemme kl 15:00.




 Det ser fint ud med hegnet..
Problemet er bare at man skal gå udenom, for at komme ud bagved..det er lidt trælst.

 Lukkede hestene ud..de er glade for at have fået klippet hove.


















 Mit fine indkøb.











Fodrede kattene. 








 Lukkede hestene ind.

Jeg har ikke haft overskud til at blogge så meget idag..så der er gået lang tid..hvor jeg ikke har blogget overhovedet idag.










 Mig, Ida og Alice gik lidt rundt ude ved jordbærene og snakkede om, hvad vi skal plante næste gang.

Vi tænker på ærter, hindbær og bønner.






Mig og Ida var lidt ude ved hønsene..Alice var gået ind.



Vi elsker at gå rundt og bære på hønsene, for de ser så sjove ud(det er ikke skadeligt for dem, det sidste vi ville gøre ved dem, er at skade dem) 

Hønsene er også en del af familien, og vi holder meget af dem.


Vi fandt en orm, af en slags..min far kalder den målermanden....fordi at det ser ud som om at den måler cm, hver gang den går et skridt..det ser sjovt ud.










 Vi satte den udenfor i vores rabarber.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar