mandag den 25. maj 2015

Planter gode sager i køkkenhaven-søndag den 24 maj 2015.







 Morgenkaffe med familien.


Jeg fik købt denne bluse i h og m i fredags. 




 Og en buksedragt.


Den har en rigtig flot ryg.



 Jeg gik igang med lektierne.


Ja, mit tøj er lidt spøjst idag.













 Mig, Ida og Alice gik ud for at plante lidt ting og sager i køkkenhaven.














 Så skulle der plantes kartofler.









 Vi fik plantet 4 rækker kartofler.






































¨




















Så skulle der ses det sidste afsnit af downton abbey, da vi ikke så det igår.








 Og bloggen skulle laves.




Der skulle lige laves lidt instagram.












 Hende der cisilia er faktisk en god sanger.
Jeg havde hørt nogle af hendes sange men jeg vidste ikke rigtig hvem hun var.







 Vi fik kaffe oppe på højen.









Igang med lektierne igen. 








 Vi lavede lidt the.
Det the jeg fik i fødselsdagsgave smager rigtig godt, det er det min farmor har, og hun laver verdens bedste the.





 Mig, Ida og Alice gik op på Alices værelse for at spille ego.
 Med popcorn, the og musik.




















 Ja, vi kom til at spilde et par af dem på gulvet.


 Prudst eller faktisk alle kattene..ingen af dem må komme op på vores værelse af far, så vi plejer at gemme dem under en pude, hahah.











 Og så gik vi i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar