torsdag den 14. maj 2015

presset-Torsdag den 14 maj 2015.











Uh, jeg skal da se deres nye musikvideo.


 Vækkeuret ringede kl 09:00.


Stod op kl 10:00, da jeg læste blade. 









 Årh, det var SÅ dejligt at have fri idag, fordi det er en helligdag..jeg har virkelig haft brug for at kunne sove læge, og selv bestemme, hvornår jeg stod op, hvornår jeg spiste morgenmad, og hvornår jeg tog tøj på..
Har nydt det..meget..



 Jeg prøvede min nye kjole på..tænker at det nok er den kjole jeg skal have på, når vi bliver studenter..næste år.





 Den er rigtig smuk.










 Heheh, fandt lige et gammelt billede.


 Jeg gik igang med at skære nogle gamle rundstykker i små stykker, som vi kunne give til ænderne.




 Der var 10 rundstykker, så det blev til rigtig meget mad til ænderne.



 Hahah, jeg ville lige se om Harald kunne ide de nye kattebolcher med græs i.


Og det kunne han-han var ellevild.




















Haha, hovedet ned i maden..







 Jeg læste lidt avis.


 Jeg begyndte at få et nervøst sammenbrud midt i det hele, og blev nødt til at gå udenfor..

Jeg er meget presset over mundtlig matematik-eksamen den 28 maj..jeg har altid haft meget meget svært ved matematik, og har knoklet for at lære det, hele min barndom, og knokler stadig..
Mundtlig matematik for mig, ville være døden..

skriftlig matematik har jeg det fint med, for der får jeg ikke bekræftelse i at jeg er dårlig til matematik, der skriver de bare en karakter..

Derimod til mundtlig, skal man snakke om matematik, og risikere at stå helt stum, ..for mig, er matematik kinesisk..jeg har aldrig forstået det...
Når man får karakteren, snakker man om, hvad man har gjort rigtigt og forkert..jeg kender allerede svaret, og jeg bliver så skuffet...jeg kan slet ikke klare det.

På efterskolen blev jeg fritaget for mundtlig matematik..her er det IKKE muligt...


























Hestene fik deres hove beskåret her til morges, det glæder mig at ham hestemanden endelig kom til os.

Jeg kunne ikke bære for dem, at de skulle rende rundt, med for lange hove, pga at ham manden aldrig kom til os. 




 Far har fået hegnet op ude bagved.

Han droppede det med pileflet.



 Jeg har bevist ikke taget et billede af mig selv idag, da jeg ikke har haft det så godt mentalt/psykisk, og været ved at bryde sammen hver halve time..er inde i en rigtig dårlig periode, fordi jeg er så nervøs for mundtlig matematik..

Men anyway, mig og Ida tog ned og fodrede ænder.
































 Der er gæs overalt.
Ida var så bange for at de ville bide, at hun gik hele vejen rundt om søen, bare for at komme over på den anden side af gæssene..haha,..det var så sjovt.

Jeg var slet ikke bange, og vadede lige igennem dem.









 Og så gik vi en lidt længere tur.




 Vi så rigtig mange søde heste på vores gåtur.

Det er dejligt at have søskende, der forstår en..når man er lidt trist..




 Nuuuurh,, se dem lige<3

 Jeg havde bare lyst til at gå ind og kramme dem.










De her ville ikke snakke med os, ahaha. 



























 Hehe, pinkey og brun.



 Prudst havde lagt og sovet i vores jordbær i over 5 timer..hun elsker vidst at sove.










 Jeg spiste lidt koldskål sammen med hende.

Hun fik ikke noget..katte kan ikke tåle mælk.

Til gengæld fik hun kattebolcher.






 Jeg så citybois nye musikvideo..men nettet virkede ikke, så kunne ikke se den alligevel.


 Har fundet en ret sej hjemmeside, med ting fra japan og asien..tror jeg vil købe noget derfra engang i fremtiden.


Gik igang med matematik-eksamens-fremlæggelse..selvom jeg hele dagen har udskudt det, i frygt for at bryde sammen..


 Jeg havde sådan lyst til at sende min familie til Hawai, da de gik og larmede i hele huset, der var intet ro..havde bare brug for at være alene..

Jeg kan slet ikke sidde på mit værelse, da der intet net er, så bliver nødt til at sidde i vores stue, med larmende familiemedlemmer.. 



 Kender i ikke det, at i bare får nok af en person, eller en ting.

Min mor var rigtig uforskammet, imens jeg sad og lavede det jeg har allermest sværest ved-matematik.

Min mor kommer fløjtende ind i stuen, og hun ved godt jeg har bedt folk om at gå stille forbi.

Mig: mor vil du ikke nok holde op med at fløjte.
Mor: fløjter videre, og ænser mig ikke engang..
Mig: please mor, jeg beder dig.
Mor: tror du ikke du skal holde en pause?
Mig: nej, jeg ville gerne, men det har jeg ikke tid til, eksamen er lige om lidt.
Mor:(rigtig flabet stemme)årrh, det har du ikke tid til hva..
Mig: nej, det har jeg ikke.
Mor: klepper med døren og fløjter videre, og begynder ovenikøbet at synge..

Tak, så kan man sgu da heller ikke koncentrere sig.



åRHG!!

Uacceptabelt..

Nå, må hellere blive færdig med fremlæggelsen til i morgen..ja, jeg skal i skole imorgen,..fra 08:00 til 13:40...nu er kl 00:00, og jeg er slet ikke færdig..har bare ikke overskud til noget for tiden..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar