torsdag den 21. maj 2015

Studying real hard-Torsdag den 21 maj 2015.







Igår blev jeg færdig med den 4 fremlæggelse.



 Ja, så måtte jeg ikke lave flere lektier da prudst kom ind i stuen.
Min mor og far har lavet sådan en åndsvag regel  om at der ikke må komme katte ind i vores de store stue..Hahah,det var så sjovt, for prudst kom ind og lagde sig på mig, hun lå der faktisk i ca 15 minutter, før min far opdagede det...haha.
 Jeg sad oppe og så krop umulig, så jeg kom lidt sent  iseng.





Og stod op kl 08:40. 

 Jeg var lige ude i det dejlige vejr, med bare tæer.






Vejret var skønt.













Spiste morgenmad.



 Læste avis.



 Og så begyndte jeg på eksamenslektier.

















 Pinkey og Bruno kom ud.
 Jeg fik der holdt en lille pause fra lektierne.

Jeg har ikke rigtig gjort noget ud af mig selv idag..haha..jeg skulle jo ikke noget, andet end at studere.




 Vi skal snart have mere træ..der er ikke mere.




 Årh, der dufter sååå dejligt ude i haven.






























 Hhahha, mine ben er sindsyg hvide..de lyste næsten hele dagen op..glæder mig til sommer.





 Harald var på slæntretur.

 Og minnie.


























































De fik lidt snack. 




 Stuen er forvandlet ind til et studeringssted.











 Så kom Ida hjem fra dansk skriftlig eksamen, hun følte det var gået godt..imorgen skal hun til eneglsk skriftlig eksamen.








 Far havde købt et franskbrød til kaffen, så det hyggede vi os med.






 Og studerede videre.


 Det begynder at se ret godt ud.

Idag fik jeg lavet omkring 3 fremlæggelser i matematik.
Nu er der ca 8 fremlæggelser tilbage og eksamen er om 6 dage..den 28 maj.
Efter matematik skal jeg fokusere på naturvidenskabseksamen.

















Jeg fodrede kattene.











Ja, Harlad måtte jeg ud og lede efter.




 Så savede eg lidt træ.

 Inde hestene skulle ind, for det larmer så meget med den motorsav.
jeg kan ikke lide at hestene skal høre på den lyd, for de bliver bange af den.






 Vi har altid en musvitrede oppe under taget i stalden.







 Så kunne hestene komme ind og få deres aftensmad.











 Nu skulle det bare kløves..det larmer meget meget mindre end med motorsaven..det kan hestene godt holde ud af at høre på.










 Hahah, nuuur, jeg elsker når hønsene ligger og ruller sig i det bløde savsmuld.











 Lige da jeg havdekløvet det sidste kommer Ida ud og siger at vi skal spise..så det var da perfekt timing.





Jeg skal nu have et dejligt bad, og så tager jeg hen på skolen, og mædes med nogle fra klassen, så vi kan læse lidt matematik sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar