mandag den 11. maj 2015

Blomkålsgratin-Mandag den 11 maj 2015.

 igår aftes sa vi og så the lucky ne med zac efron.
















































 Da vi ventede på bussen, var jeg så træt at jeg ikke gad at stå op, haah.








 Sønderborg.








Det var allersidste idrætstime på vuc..det var ret trist, for jeg har nydt idrætstimerne, med bevægelse, og der lærer man andre at kende på en anderledes måde, end hvis man bare sidder over en masse bøger eller en madpakke..


 Jeg var lige på biblioteket med en fra klassen, og så tog jeg hjem.











 Jeg sad og ventede på Ida ved bussen,(hun var dog bare taget hjem, det vidste jeg ikke på det tidspunkt.)...og så tog jeg bare hjem.

















 Typisk at busser parkerer lige udenfor ens åsyn, så kan man jo ikke se om sin bis kommer.
 Bussen kom først 50 over.
 Jamen jeg venter da bare.





 Det var er rigtigt dejligt vejr.
 Ej, lige da jeg var kommet ind i bussen, sagde biblioteket at jeg kunne hente min film(det var den jeg lige havde afleveret faktisk, haha)


Så gik jeg hjem.













Jeg elsker når hun strækker sig. 











 Jeg fik købt nogle rigtig gode juice til 5 kr stykket i bilka igår.






Til mors dags gave fik mor hendes ynglingsfilm i gave. 




Og en rigtig smuk buket blomster. 




 I tyskland i weekenden fik jeg købt isthe.
 Bolcher.

 I fødselsdagsgave fra mormor fik jeg chokolade.


 Og et kort.




 Med 300 kr i.


Årh, jeg er så stresset over eksamen, og de 15 + lidt flere fremlæggelser vi skal lave..jeg kan slet ikke finde hoved og hale på noget for tiden..nerverne sidder udenpå tøjet for tiden.

Matematik er mit hadefag, og  hvis jeg ikke består matematik mundtlig og skriftlig, så kan jeg ikke fortsætte på vuc næste år, og det er lort, for det skal jeg sgu..føler jeg knokler for at lære matematikken, men jeg kommer ingen vejene..godt nok har jeg ikke så meget tid til at øve matematik i min travle hverdag...men jeg følger med i timen, og laver mine ting..

Jeg føler mig ærlig talt fortabt i det fag..I have allways felt like that.

 Der var kommet en pakke til mig, som jeg havde bestilt.

 Det er en kjole, og den får i at se i morgen.





Jeg fik idrætstøj på. 













 Og drog afsted mod zumba.















 Jeg havde lidt brød med til ænderne.
 Som jeg lige kunne smide ned til dem, inden jeg skulle med bussen.

















 Jeg troede det var sidste gang, og det var det heldigvis ikke.













 Man kan endelig gå rundt uden jakke, og føle varmen.









 Sad og ventede på at zumba startede.








Efter zumba hentede mor mig, og vi kørte hjem. 


 Ida var ude og luge i jordbærene, så jeg hjalp hende lidt.


























Det gjorde jeg lige en halv time, med Ida. 




 Da vi var færdige satte Ida sig på trappen, og læste i en bog.











 Jeg gik også bare lidt rundt og snakkede med kattene.




 Ida havde lavet blomkålsgratin til aftensmad, så det skulle jeg da have kl 21:00 om aftenen, haha..ved godt det ikke er sundt at spise så sent, men det bliver jeg nødt til om mandagen efter zumba.




 Jeg sad og så de sidste 2 afsnit af de unge landmænd.
Så fik jeg set alle 8 afsnit.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar