onsdag den 13. maj 2015

De sidste 2 fødselsdagsgaver-Onsdag den 13 maj 2015.



Igår sad jeg helt til kl 23:00, og lavede den der lorte-rapport.

Havde regnet med at gå i seng kl 21:00.. 


 Men det gjorde det bedre, at have hende her på skødet.













 Jeg fik den sendt et minut, før afleveringssiden blev lukket.











 Årh, jeg elsker mine natbriller.



























 Skole-sønderborg.





Jeg trænger virkelig til ferie, og at eksamenerne er ovre, jeg tænker på dem konstant, og laver ikke andet end lektier, når jeg kommer hjem fra skole.

Im stressed, and nearly depressed of the exams. 







Årh, jeg møder aldrig ham den sure mand mere, på vej til skole, men jeg møder en mega sød dreng, og hans mor, der går forbi mig, årh..ham drengen har downs syndrome, men han ser så nuttet ud. 






 Da jeg så skolen, havde jeg helt lyst til bare at sidde og høre musik, og slappe af.




 Efter engelsk havde vi fri.
 Jeg var lige på biblioteket med 2 fra min klasse.







 Så gik jeg hjem bagefter.






Men der var faktisk ret lang tid til at jeg skulle med bussen, så jeg gik ind i tigeren og købte nogle nye høretelefoner.
De der billige, der går i stykker efter 2 uger.



Så tog jeg bussen hjem.


















 Men det var en a-bus, så der skal man stå af, i byen, det tager så 10 minutter længere for mig at komme hjem, så i alt 50 minutter.




 Hahah, jeg sad også ved dette sæde sidste gang jeg kørte i denne bus, for jeg kan huske den klamme klat, der var på sædet.










 Vi hr fået at vide hvornår vi skal op i mundtlig matematik..vi skal den 27 og 28 maj, heldigvis måtte vi selv bestemme, hvilken dag og kl.

Jeg tog den 28 maj.
 Og skriftlig matematik den 1 juni.
















Og gik hjem. 














 Uh, måske skulle man gå cirkus, når det er i ens by.




































 Lukkede hesten ud.





























 Jeg var hjemme kl 12:00.











 Jeg gik straks igang med matematik eksamensfremlæggelse.
















 Hahah, det må godt nok være et kedeligt job, men det er kun i 4 uger, så det er da nemt nok.






 Der er sådan en sort kat der kommer næsten hver dag, og æder vores andres kattes mad.
Det er svært at få billeder af katten, men jeg fik endelig et okay billede, jeg vil nemlig gerne finde ejeren..

 Jeg fodrede kattene.


 Harald mangler.
 Lukkede hestene ind.














 Arbejdede videre på eksamenslektierne.





 Far lavede braskartofler til aftensmad.


Alice har jo ikke været hjemme, i denne uge, men de fik fri fra efterskolen idag.
Jeg fik derfor de to sidste fødselsdagsgavergaver idag. 

 Jeg fik solbriller, som jeg havde ønsket mig.





 Og pastel neglelakker.



 Uh, det er rigtig fint og farverigt.

















 Så vi sad alle 3 og lagde neglelak.




 Jeg lavede blog.
 Og lektier.







 Jeg glæder mig til at holde fri imorgen, da det jo er helligdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar