mandag den 18. maj 2015

11 fremlæggelser tilbage-Mandag den 18 maj 2015.











































Stribe hoppede op på taget her til morges ved 06:30-tiden, og jeg skulle først møde 1045 i skole.


Hun begyndte at køre hendes hovede rundt i mit hovede og lave en masse gryntelyde.

Jeg faldt åbenbart i søvn igen, for jeg vågnede ved at stribe var godt igang med at slikke mig i hovedet.
 (jeg vasker selvfølgelig mit ansigt godt bagefter, for man ved aldrig hvor hun har haft sin tunge henne sidst.)








Lidt tid efter hoppede hun selv ud ad vinduet.(der kan ikke ske noget ved at hun hoppe ud af vinduet, for der er et tage nedenunder.) 




Og så stod jeg op.


















































Da jeg sad og spiste morgenmad, kom posten lige med 2 pakker til mig.



Neglelak.





















Og så gik jeg hen til bussen, så jeg kunne komme i skole. 



















Mit humør er blevet meget bedre.
Nogengange gennemgår jeg bare sådan en fase, hvor jeg er lidt trist, og sur. 











































































Inde i bussen. 












Sønderborg.









Efter matematik fik vi fri.

Jeg er stolt af mit arbejde i dag, for jeg fik lavet rigtig meget på eksamensfremlæggelsen. 

Jeg ville jo prøve at lave en fremlæggelse om dagen.

Jeg var lige på biblioteket med en fra klassen. 
















Og så gik jeg Ida i møde på føtex. 








Derefter på kvickley.




















Og så tog vi bussen hjem.



























Far hentede os i byen.
Vi fik lige købt et stykke franskbrød til kaffen.










hjemme.










Vi fik kaffe.

Jeg satte mig til at lave den sidste del af fremlæggelsen.












 Jeg klædte om til zumba.













Jeg endevendte hele huset, for at finde en paraply, for det regnede temmelig meget.
Hahah, efter ca 30 minutter siger min far, at der ligger en paraply ude bag i vores bil..haha.



Min far ville gerne køre mig op til bussen, så jeg ikke skulle blive helt gennemblødt. 
Men bussen kommer og kører 18:18, og vi kørte 2 minutter i..øhm..ups..









Så keh nåede ikke bussen..mig og far kørte derfor hjem. 



Jeg lavede lidt videre på lektierne.

Spiste aftensmad.







Og så kørte far mig op til zumba.
Zumba starter jo 19:15, så det kunne jeg godt nå.

Så var jeg ved zumba-stedet.













Det var så sidste gang til zumba.
Jeg vil helt klart gå der næste år igen.






Far hentede mig. 





Vi var  lige på fakta og handle.





Nuurh, Ida og prudst hyggede:)














Jeg fik kun købt hårnåle, for de bliver altid væk.

Jeg tog et bad, og nu vil jeg i seng.















Jeg blev færdig med nummer 3 eksamens fremlæggelse, nu er der kun 11 tilbage at lave.

'











Ingen kommentarer:

Send en kommentar