torsdag den 7. maj 2015

Fødselsdagsgaver-Torsdag den 7 maj 2015.












Haha, i skulle prøve den her side.
Der gætter folk på hvor gamle i er. 








 Hahah, selvfølgelig blev jeg vurderet til 16 år.

 Årh, Mai-Britt årh Mai-britt..det skulle du lige lave en status med hva?





 Og så stod jeg op, da dansk var aflyst, fordi læreren har for mange timer, så han bliver nødt til at aflyse et par dansktimer.



 Jeg stod derfor op og gik i bad.














































Ej, jeg læste i avisen at der var en dreng, der var født med et 12-tal i hovedet, og så googlede jeg hans navn. 


 Ja, jeg læste avis, imens jeg spiste morgenmad.

Hvad synes i om at få aviser på ipad, computer og mobiler?

Jeg hader at få aviser på tekniske dimser, jeg vil hellere læse min morgenavis på papir.



 Da kl blev 09:30 drog jeg afsted i skole, til kemi.










 Med min nye taske, som jeg fik igår.






Ventede på bussen.




























 Sønderborg.
Der er faktisk ret mange i sønderborg her ved 10:00-tiden.
Det er hyggeligt.




 Efter Kemi, hvor vi arbejdede med vores eksamensspørgsmål, fik vi fri.









 Og jeg gik hjem.

 Jeg får snart spat af den blæst. når man ikke har noget i håret, for det går lige ind i hovedet hele tiden.





 Lukkede pinkey og bruno ud.



















 Harald holdt udkig på mig igen.
















 Nå, nu til mine gaver.

Jeg fik en taske fra H og M, som jeg har gået og ønsket mig i lang tid.




 Jeg havde den med i skole idag.
Den har et stort rum.
 Og et lille rum.
 Nogle småkager fra min farmor.
Hun bager altid specier(det hedder småkagerne) til fødselaren.
 I den samme kagedåse.
Småkagerne er rigtig lækre.



 En cykellås, som jeg også havde ønsket mig, da den gamle lås blev stjålet, sammen med min cykel.




 Justin Biebers parfume, der hedder girlfriend.





 Dem der kender mig godt, ved at jeg elsker skovtur, så jeg fik en helt perfekt skovturskurv.

 Den har de rigtige farver.

Min drømmeskovtur ville være at man skulle sidde på et rødt og hvidt tæppe, spise boller med ost, og drikke gul sodavand.


 Jeg fik også en kurv fyldt af lækre sager.

 The fra wohlenberg, som er en rigtig fin og dyr butik.

 Det er det the min farmor har, og det kan jeg rigtig godt lide.
 Kager.
 Bom(slik)
 Muffinsforme.

 De nye frysselvis.
Jeg elsker sunlolly frysselvis, og køber en million af dem hver sommer.
 Og selvfølgelig den smukke tilhørende kurv.

 2 kakaoer.
 Cheez dippers, da de er meget dyre, men de har dem på tilbud i øjeblikket, kan bare ikke huske hvor.
 Så gik jeg igang med lidt lektier.
 Jeg har valgt at lave alle fremlæggelser i geografi først.






















Nu har jeg taget de nye hæfter i brug.



 Jeg kiggede lidt på frividen.







 Gav kattene mad.

 Lukkede hestene ind.











 Gik lidt mere amok med de midlertidige tatoveringer.





 Ida fik også et par af mig.
Hun siad lige og snakkede med Alice i mobil på det tidspunkt.



 yaay, idag havde jeg tid til træningsprogrammet.
I annden runde er det faktisk hårdere.

Hele dagen har jeg haft ondt i mine mavemuskler, så det virker faktisk.

 Jeg gik om bord i den ene af mine gaver.













Nu vil jeg lave madpakke, og gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar