søndag den 24. maj 2015

læse på skolen-fredag den 22 maj 2015.








Jeg stod op kl 08:00, da jeg tager hen til skolen, for at læse matematik med nogle fra klassen. 

Jeg vil også aflevere denne her bog, da den er alt for poetisk til mig.

Dog har jeg fået læst ca 200 sider. ud af 500 tror jeg..men er ikke sikker.















Spiste lidt morgenmad. 








 Jeg ville faktisk have været på skolen kl 11:00, men så blev det til at jeg fandt en tidligere bus, så jeg ankom 10:30.

Det gik lidt hurtigt, så min mor kørte mig op til bussen, så jeg ikke kom for sent til bussen.









Så var jeg i sønderborg. 













 Da kl blev omkring de 13:10, var vi færdige, og jeg gik hjemad.








Men først skulle jeg på biblioteket.













 Mig og Ida mødtes og gik ind i borgen.




 Vi var inde i H og M og kigge.






































 Hahahah, frynser.
 Jeg gik ind på silles mad og købte en sandwich..Ida gik ind på kong kian og købte en salat.














 Vi gik ned til havnen og spiste vores mad.
















 Lidt efter tog vi bussen hjem.





 vi tog bussen ved 16:00-tiden.













Og så gik vi hjem.



















 Uh, de her blomster dufter godt.








Hjemme. 








 Der skulle slås græs.




'

























 Alice kom hjem fra efterskolen.
ff










 Så skulle vi have aftensmad, så maskinen skulle blive stående, til efter maden.
 Vi får normalt ikke cola, men fordi det var fredag,så fik vi en.






























 Tilbage til arbejdet, med at slå græs.




































 Fææærdig.


 Jeg sad og hyggede mig lidt med minniemusen.













































Jeg gik ind og lavede lidt lektier, og så så vi lidt tv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar