tirsdag den 5. maj 2015

Morgentv-Mandag den 4 maj 2015.


Jeg havde lige 20 minutter ca inden vi skulle gå op til bussen, så jeg satte mig til at se lidt tv.


 Først så jeg noget om afrika.









Og så lille nørd-jeg elskede at se lille nørd da jeg var lidt mindre, haha. 
















 Og så afsted til bussen

Der var en lille and der gik rundt på græsset ved kirken, jeg havde næsten lyst til at hjælpe den ned til dammen igen, men vi skulle jo også nå med bussen.


I sønderborg. 



























I idræt var vi kun 6 elever og en lærer.
Vi skulle egentlig have spillet fodbold udenfor, men det kan man ikke rigtig ed kun 7 personer, så vi blev indenfor, og spillede stikbold, lavede et par små fodboldøvelser, og så spillede vi fodbold med 3 på hvert hold.

Det var faktisk  også rigtig hyggeligt.

Efter matematik havde vi fri.



Mig og Ida mødtes og tog bussen hjem sammen.














Så vi gik hjem efterfølgende. 














Lukkede de små vandhunde ud.
















Hahaha, Harald sad og overvågede mig oppe på bakken.




Så kravlede jeg da bare op til ham.










What the heck..

Det er jo næsten alle ting, man overhovedet gider at smide ud..nu må de stoppe..





Nuuurh :)Harald.


 Nuuurh:) Minnie.


Nuuurh:) Prudst.








Ad, de kysser <3






























 Mig og Ida så new girl.






Jeg satte mig til atse den film jeg havde lånt på biblioteket for lang tid siden.






'





Men den begyndte at flimre ret meget, så man kunne ikke se mere af den. 


Smurte madpakke.



Klædte om til zumba.
























Fodrede kattene.


Hestene skulle ind og have mad.


Og så var jeg parat til at tage til zumba.























Så sad jeg og ventede på bænken.
Da jeg gik ind i bussen, var der en pige, der bare gloede som tosset på mig, det var vild frustrerende..

Hun stod endelig af lidt efter, sammen med hendes veninde











AAARHJG, nu knækkede hanken af min taske igen!!!, freking lort..den er ret så svær at sy, da det er læder.













Kirken er så smuk.







Dejligt vejr, man kunne gå rundt uden trøje på.


Så var jeg på skolen. 

Vente vente vente.






















Læsning inden zumba.






Efter zumba var mor på fakta, så der gik jeg også ind.










Jeg fik købt en salat til aftensmad.


Is, fordi jeg bare havde lyst.









Jeg tog mig et hurtigt bad på 10 minutter.
Da vi skulle køre 20.55,  for vi skulle hen til sønderborg og se at der var lys på kasernen, for det var jo idag danmarks befrielse fandt sted for 70 år siden.







V havde også tændt et par lys.






På vej i bilen spiste jeg min salat.



Mig, Ida, mor og farmor tog derud.
Far ville ikke med:)

Min farmor var en pige på 16 år dengang befrielsen fandt sted.













Ej, det var virkelig pænt.














Der  var lys i alle vinduer på kasernen.


























Da vi kom hjem, var vi lige inde ved min farmor og så kaffe og the.
















Farmor havde oså tændt et par lys.
Hahah, kaffe og kage kl 22:50 om aftenen.

Jeg læste en historie for Ida, inden vi gik i seng.
Jeg læste guldhår.


Og kom først i seng 23:24 :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar