fredag den 8. maj 2015

Studying real hard-Fredag den 8 maj 2015.















Uh, ham der spiller wren i pretty little liars er en hottie.

Ej, altså den måde han smiler og snakker på i filmen er woow. 

 Skuespilleren er Julian Morris.






 Ligesom ham der spiller mr fitz.
Han er sgu også en steg.











Spillet af Ian Harding. 




 Ej, man..man kan sgu da ikke leve i et land uden kontanter!
Altså, det gider jeg ikke være med til.




 I skole.
 Dejlige sønderborg endnu engang.






















































 Efter biologi og engelsk fik vi weekend.

 Mig og Ida tog lige ind i borgen, for Ida leder nemlig efter en hvid skjorte og en hvid kjole.





Da vi havde været i kvickley og h og m, tog vi bussen hjem.







Og gik hjem. 






 Lukkede bisserne ud.

 Nuurh, Pinkey er nuttet lige der.



























 Jeg fik købt nogle nye fiskepiller fra kvickley.


 Gjorde kål på en fødselsdagsgave.


Satte mig til at lave lektier, jeg vil have mindst en fremlæggelse lavet i denne weekend. 



















 Hahah, omg, jeg vågnede på et tidspunkt, hvor min mor stod og sagde "øh, sover du Mai-Britt, er du træt"?..hahah, så var jeg faldet i søvn oveni alle mine bøger og min lektielæsning, for jeg var så træt og smadret.

Jeg tror jeg sov i 30 minutter.

 uh, Citybois kommer til sønderborg!:D ville gerne med.

 Tog en pause fra lektierne, og fodrede kattene.
 Lukkede de små ind.








 Og fortsatte med lektierne igen.
























Haha, nu er kl 22:40, og jeg gider ikke mere lektielæsning, så jeg har siddet og læst i 7 timer.

Okay, jeg har måske også været lidt på facebook, men det kan man jo ikke helt lade være med.

Nu mangler jeg kun at finde ud af noget om albedo, og lave slides, og så skal jeg have gjort kål, på de sidste 14 fremlæggelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar