søndag den 31. maj 2015

Gråsten oldtimerløb-lørdag den 30 maj 2015.















 Jep, så fik jeg lige lavet en mere snaptat.


 Årh, for 70 uger siden på denne her dag, var jeg på mit praktiksted.

 Og for 65 uger siden levede lille sika...Jeg savner ham<3..

 Jeg postede det lige på instagram.

 Og så stod jeg op.




 Prudst så som sædvanligt forvirret ud.




 Jeg ryddede lidt op i køkkenet.



 Gjorde mig klar.


































Og så kørte mig og min far hen til sønderborg for at hente Ida og Alice.

Alice skulle nemlig til sønderborg og have et nyt pas.
Min mor skulle have nogle nye sko, så hun"smed" dem af i sønderborg.

Jeg ville ikke med, for jeg havde stadig uglet hår, og de skulle skynde sig derhen, inden "passtedet" lukkede.




 Og så var vi i gråsten og parkerede.

Vi plejer hvert år at køre i transamen...det gjorde vi ikke i år, fordi at det regnede, og transamen er ikke lige så vandtæt, den er jo over 35 år(veteran).
Den kan ikke tåle så meget vand.








Vi har altid vores campingstole med, så vi kan sidde og se på bilerne, motorcyklerne og traktorerne, der kører forbi.


Oldtimerløbet er hvor biler, traktorer eller motorcykler, knallerter osv, der er veteraner(altså 35 år eller derover) kan deltage i et opvisningsløb(man skal først tilmelde sig).

De starter med at køre fra gråsten i en lang række, og så slutter de i flensborg, og kører tilbage til gråsten. 











 Man skal altid sidde tæt på Brian-typerne, for det er der hvor hjulspindende sker, og det er bare fedt.

 Briantyperne, var foran os.

Men vi var inde og handle på det tidspunkt der skete et hjulspind..øv..vores far ventede udenfor, så han så det.







 Det regnede lidt på et tidspunkt, så vi ville lige gå ind i netto, og se om vi kunne finde et billig praply.






 Vi fandt lidt godter.




 Og så kom alle bilerne.

 Jeg havde købt en kanelsnegl til alle sammen..bare fordi det var hyggeligt.

















 Uh, det er min ynglingsbil..jeg elsker ferrarier.

Der var desværre kun en i år.

r

















 Alice havde købt jordbær.
















 Da vi havde været der i de 2-3 timer kørte vi hjemad.






















Vi stoppede lige forbi en brugs. 






 Jeg så nogle rigtig flotte blomster for 10 kr, så jeg købte nogle blomster til mig selv.


 Jeg havde egentlig planlagt at rydde mit værelse op, så jeg kunne få en blomst derop, det ville være rigtig hyggeligt.









Hahaha, Alice sad og fotograferede mig.




























Hjemme. 


 Vi fik lidt kaffe.
Romkugler.



 Ja, lidt kreativ har man da lov til at være.

















 Jeg gik op på mit værelse for at rydde lidt op.

 Man kan godt sige at det trænger ret meget.
Men jeg har bare ikke rigtig haft tid.



















 Uh, jeg fandt mit citronthe, der har været væk siden i lørdags.
Det lå i en pose.



 Hahah, og så fandt jeg alle mine efterskole-ting.

Jeg kan huske at de her frikvarterblade var gratis dengang, og jeg skulle altid have et når det udkom.


 Og så fandt jeg nogle glasstykker fra efterskolen.

Jeg kan huske at i en weekend, fik man lov til at komme hen i deres værksted og lave nogle glasblomster, som man kunne bruge til bordskånere.
Jeg nåede aldrig at lave min, hahaha..men det var rigtig hyggeligt at lave sammen med dem der var der i weekenden.

årh, nu når efterskolen er ovre, så tænker jeg bare på at jeg skulle have nydt det noget mere..
ikke at jeg ikke nød det..jeg elskede det, det var så hyggeligt, og rart..nu savner jeg det.

 Årh, og skolebøgerne, hvor man tegnede s,å mærkelige tegninger i, hahaha.





 Omg, denne tegning husker jeg meget tydeligt.

Det var i en kemi/fysiktime, hvor min veninde sad og tegnede mig.
Tegningen blev rigtig flot.




 Og på et tidspunkt skulle vi læse i vores fysikbøger, så mig og min veninde satte sig over på vores værelse og læste det.
Jeg var igang med at læse denne sætning"Ingen ledige huller eller strittende pinde"..og vi crackede op so badly, det var simpelthen så sjovt...hahahaah..vi tænkte jo på noget sjofelt, hahahah.





 HhHahaha, og så fandt jeg et par billeder, fra da vi havde et valgfag der hedder foto.
Hvor vi gik rundt og tog billeder af ting og sager.
 Ej, hvor jeg savner det, og menneskerne også.
Gad så godt se menneskerne igen, og besøge skolen.


 Hold da op, jeg har mange goodieboxes.

Jeg gik derfor igang med at sortere dem.


















 Jeg sad og skrev hvad der var inde i kasserne på de der mærkater jeg fik til fødselsdag, så der er styr på sagerne.







 Aftensmad.














 Omg, jeg ved ikke lige havd jeg har lavet med min mobil??..
Godt jeg har et cover på.
 Men mim mobil virker stadig, jeg har ikke tænkt mig at købe en ny, bare fordi den har et par små revner.

 Jeg gik op og fortsatte lidt mere på oprydningen.







Lavede mine negle.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar