søndag den 17. maj 2015

Genbrugspladsen-Søndag den 17 maj 2015.

 Stod op kl 08:00 og spiste morgenkaffe med familien.










 Kl 10.00 bestemte jeg mig for at lave ntest lektier i 2 timer, og først derefter måtte jeg lave lige hvad jeg havde lyst til.
K


Men..det gik ikke lige som planlagt.
Haha..
Jeg hader matematik, og det er mit værste mareridt at skulle sidde og lave 14 fremlæggelser om matematik...såå jeg kørte med Far og Alice på lodsepladsen med noget gammelt skrammel..Det ville jeg hellere..






 Det var også kun 15 minu
tter til at jeg måtte lave hvad jeg havde lyst til..så havde jeg ca lavet lektier i 2 timer.






Hahha, på vej til lodsepladsen, så vi sådan nogle mega seje dimser, som folk kørte rundt på.
Jeg søgte efter dem, og fandt dem.

ahah, de er giga seje, og de transporterede mennesker. 




















 Så var vi der.
 Farvel gamle sofa.
(Den lyseblå)
Vi har haft rigtig mange gode minder med den sofa..kommer til at savne den..

 Min farmors gamle fryser, der har indeholdt mange is.
Hun har jo fået en ny dejlig fryser.








Vi skulle da lige og se på genbrugstingene. 















Nuuuurh, jeg elsker små børnesko.







 uh, den her taske var egentlig ret fin..købte den dog ikke.


 Alice så en mega smuk brudekjole.
Årh, den vil jeg gerne have på.










Og en gammel grammofonplade.















Hhahahaha. 



























Fra havde fået købt 4 skåle til vores bed and breakfast.









Ad, ad, ad , aaad..der er kommet en MEGA KLAM svamp ude i vores hochlei(hoclei er en slags lade på sønderjysk.)


 Og når man puster eller spytter på den, så kommer der støv/røg ud af den..

Jeg er lidt bande for om den er giftig...

Jeg har spurgt et par folk på facebook(søgte efter svampeentusiaster og svampeeksperter osv)

Jeg fandt 2, men de  har ikke svaret endnu..
















 Jeg gik igang med lektierne igen..I have to.

Jeg har regnet mig frem til at jeg skal lave en fremlæggelse hver dag..så i de næste 10 dage, skal jeg ikke lave andet end at sidde og lave matematik..

Jeg ved godt jeg har mega svært ved matematik ,og jeg hader det som pesten..but im not a quitter...jeg giver ikke op.





 Yes, jeg blev endelig færdig med ligninger.







 Jeg har bare slet ikke gjort noget som helst ud af mig selv i denne weekend..Hhaha.





Haha, Ida begyndte at lege skole, og underviste mig og Alice i matematik, for både jeg og Alice skal op i mundtlig matematik..
Ida har dog overstået matematik, sidste år.
Ida er og så rigtig god til matematik, og at forklare ting, så jeg fattede lidt af det.















 Fodrede kattene.



Hahah, jeg skal altid ud og lede efter kattene, når de skal spise.









 Mig, Ida, Alice og far kørte hen til færgen, da Alice skulle tilbage på efterskolen.






























'


















 Hjem igen.
 OMG!!!, Jeg skulle til at lave blog, men min computer slukkede i alt 12 gange på en time..jeg får snart pip..
Jeg fik denne her computer den 13 januar 2013..så den er knap 2 år og 6 måneder..Jeg skal aldrig have en windows 8 computer igen..de er bae til a smide ud i lokummet.

Jeg skal have en god gammeldags en..som Ida eller Alices..
 Jeg fortsatte med lektier.
Jeg vil have en fremlæggelse klar- inden jeg går i seng, og jeg skal have den færdig! om jeg skal sidde hele natten..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar