lørdag den 28. marts 2015

Travl og hård dag-Lørdag den 28 marts 2015.'


Stod op kl 10:00 .


 Jeg læste avisen, imens jeg spiste morgenmad.







Tog arbejdstøj på. 




Mig, Ida, Alice og far savede vores pilerensningsanlæg ned, da det er noget vi skal gøre hvert år.  












Efter ca 2 timer var vi færdige.

Jeg havde det jo lidt dårligt igår så på et tidspunkt følte jeg at jeg skulle besvime, så jeg lagde mig på græsset, som jeg har lært, og så var det ovre.

Det skal dog siges at jeg havde et alt for lavt blodtryk lige der, og jeg havde rejst mig for hurtigt op.


















 Min mormor kom på besøg, og havde kage med.
 Så vi fik kaffe.
 Jeg var mega træt, så jeg hvilede mig.

 Jeg ville hvile mig i omkring 15 minutter, og så gå ud og muge ud hos hestene, men jeg var bare så træt.






















 Så det blev til kl 17:30.


 Prudst er så fin.














 Jeg skulle jo ud og muge ud hos hestene, så jeg tog arbejdstøj på.


















 Jeg tog en pause med Harald.







































Så skulle der hentes nyt halm.




























 Så skulle der saves lidt træ.












 Og så var der fyraften og slap-af-tid.
 Min mor og mormor havde lavet lækker mad.



Hyggeligt bord. 



 Så var de downton abbey.

Vi kan sove en time længere i morgen, da man skal stille uret frem, da det jo er sommertid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar