mandag den 2. marts 2015

Kakao til ventetiden-Mandag den 2 marts 2015.




 Uhh, så lige ham her i tv igår, han er ret hot.

Denne shampoo har jeg ønsket mig i 2 år, venter stadig på det øjeblik hvor jeg tager mig sammen til at købe den..



 Hahah, igår aftes inden jeg skulle i seng...
Når jeg skal vælge tøj til næste dag, så tager jeg altid tøjet på, for at style det til næste dag.

Jeg tog egentlig ikke de røde bukser på, for det sys jeg var for meget..

Men jeg har altid fletninger i, når jeg sover, for jeg gider ikke alle de knuder der er i ens hår, når man står op..jeg reder faktisk næsten aldrig mit hår..måske kun 2 ud af 7 dage..

Fletniger er ret effektive, for ens hår er helt fint og blødt, og der kommer endda fine krøller i næste morgen.




 Næste morgen.














 Morgenmad.





Hhaha, mig og Ida gik og gnaskede på en bolle med ost og pålægschokolade på vej op til bussen idag..:)





Sønderborg.






 Fri 13:30, men jeg skulle lige vente på Ida for vi ville ned i sslikbutikken efter skole..for Ida havde ikke fået noget slik i weekenden, da hun har været til fødselsdag og sammen med en veninde.. så det ville hun jo gerne have idag.

Jeg spiser dog kun slik i weekenden, men denne her var en undtagelse.

 Så jeg ventede på skolen, og drak en kakao imens.




 Og så youtube.











 Og så hentede far os, da han var i sønderborg.

Nu skal vores far til at gå ned i tid, på hans arbejde, da vi har vores bed and breakfast, og han drømmer om at leve af vores bed and breakfast.

Han har også arbejdet med grise i over 20 år nu, så istedet skal han lave reparationer på hans arbejde, og engang imellem i stalden til grisene...og han har endda fået fri om torsdagen nu, og det er jeg så glad for på hans vejene..det fortjener han virkelig, for han er en der knokler meget hårdt hver dag, og er meget pligtopfyldende..det er der jeg har det fra at være pligtopfyldende..:)

Jeg så noget mega smukt og kreativt på facebook idag.
Der er en pige/dame som laver disse mega fede hylder, på bestilling..jeg vil helt klart bestille et par, hvis jeg en dag flytter hjemmefra..

Hvis i er interesseret så er i meget velkomne til at skrive en facebook besked til hende.




 For jeg spurgte hende om jeg måtte anbefale hende til andre:)



 I bilen..:)

 Det regner jo lidt pt..

 Dette er nok mine go to bom(bom er sønderjysk og betyder slik) når jeg skal blande slik:)



 Jeg tændte op.

 Og gik igang med geografi lektier, jeg er så nervøs over om vi kan nå at lave den til i morgen, da den skal sendes 23:59..men det er en gruppe-rapport, så den når vi nok, vi skal jo også have geografi i morgen.


 Prudst hopper altid op og sidder hos mig, hvilket som helst sted jeg er:D














 Fik idrætstøj på.









Fodrede kattene.


 Smurte madpakke.
 Min far kørte mig op til bussen.
 Men jeg missede bussen.
Altså vi plejer at køre op til bussen 18:10..men idag glemte jeg tiden og vi kørte 18:14..så vi var der 20 over....Øv, jeg hader når jeg ikke når den, for jeg gider ikke at spilde min mor eller fars tid på at skulle køre mig op til bussen eller hele vejen op til der hvor jeg går til zumba..

Vi ventede i lidt tid, for at se om bussen mon var forsinket..
 Så kørte vi hjemad.
 Jeg kunne lige nå at se Adam og Eva..Ja, jeg ser det..jeg ved det, jeg er blevet fanget af det, dog ser jeg det på tv3 appen..det er måske lidt akavet hvis ens forældre pludselig kommer forbi, haha...



Og så kørte min far mig op til zumba. 

 Jeg kom derop 13 minutter inden, så jeg sad og ventede på at det startede.














Og så var det færdigt..Det gik enormt hurtigt idag, men det er jo fordi det er så sjovt:) 









Vi skulle lige ind i fakta, da min mor hentede mig. 

Je gfandt et rigtig fint dynebetræk, men jeg købte det ikke, for jeg prøver at spare på mine penge for tiden.









 Og så kørte vi hjem.







Omg, der er den sødeste fyr bag disken i fakta efter zumba, og det er så akavet når jeg skal derind med mine forældre, for han smiler til mig, og hans smil er seriøst noget smukt!, omg!! 

Mor købte de smukkeste roser ever:)
Roser er mine ynglingsblomster.




 Til aftensmad spiste jeg en gulerod.
 Og rester.
 Jeg lavede en dejlig smoothie.






 Jeg har et meget nært forhold til alle vores katte, men med prudst er det bare anderledes fordi at hun er den eneste kat der må være indenfor, for hun er den ældste kat:)
Men vi kan bare sidde og have øjenkontaktmed hinanden i ret lang tid, men jeg står bare og griner af hende, fordi hun er så sød.


 Nu er det blogtid.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar