lørdag den 21. marts 2015

Fredericia messecenter-Lørdag den 21 marts 2015.

 Da jeg vågnede lå jeg bare og hørte på regnen, der silede ned på vinduerne, det er så afslappende.




 Og så stod jeg op.

Og tog et bad.













 Min morgenmad blev denne bolle, de er så krydrede og mega gode.








Ved 08:00-tiden kørte mig, Ida, Alice og far afsted til fredericia messecenter.


 Gpssen, sagde at vi var der ved 10:22-tiden.

 I bilen sad vi bare og snakkede, sang, gloede ud af vinduet og jeg læste lidt i min bog.





Der var en lang lang kø, for de skulle vidst alle i messecenteret. 


 OMG..se den der lamborghini(den orange), den er vildt fed, jeg er bare ikke så vild med farven..







 Da vi ankom til messecenteret drak vi lige en lille cola og spiste en sandwich.

 Ja, min far havde været igang med at lave sandwich.






 Vi steg ud af bilen, og gik hen imod centeret.

 Der var bare så mange biler, der skal nok have været over 150 biler.









 Vi tjekkede ind, det kostede 70 kr for entre.





Vi fik et stempel.


 Fed ferrari:)
Det er absolut min drømmebil denne her, den er så supersej.
Det er dog en anden model end denne her, jeg stræber efter at eje.
 Og så var der lige en cadillac.

Mega meget slik.



 En masse mennesker der solgte ting og sager.






 ida syntes absolut at jeg skulle prøve denne fabelagtige hat...haha..lækker læk lækker.


 En gul ferrari, den var også vildt feed.
 Alice gik sammen med en veninde, så hende så vi ikke så meget til.

Mig og Ida havde brug for at være lidt "alene" da der var så mange mennesker proppet inde i en hal, at vi gik ud i gangen og satte os på gulvet..haha.










 Vi gik lidt videre rundt, og ved 14:00-tiden havde vi lige en pause, ude ved indgangen igen, for at få noget luft.












 Denne her ferrari er faktisk bygget sammen med en toyota, så den er ikke helt ægte.
 Jeg elsker elsker elsker limousiner, det har jeg gjort siden jeg var helt lille, de er så charmerende, og bærer en stor skønhed.
Jeg vil så gerne køre i en, det har jeg dog aldrig prøvet..øv..

 Jeg døde da jeg så denne ferrari..jeg havde bare lyst til at sætte mig ind i den, og starte den, for at høre dens brummende lyd..
 Jeg må eje den.


Vi gik op i cafeteriaet, og holdt en pause igen.







 Sliiktiiid.

Ida og Alice havde fundet en guitar, og når de finder en guitar, så kan de bruge oceaner af tid med den, så de satte sig på gulvet og begyndte at spille på den, hahahah.



 Der var sådan en stand med mini donuts, som min far købte til os, så vi alle 4 kunne dele den.
Jeg fik kun 2, men de var gode.



 Ferrari..:D
Den røde ved siden af er en corvette..min far ejer en blå og en hvid corvette, så måske vil han også have en i rød.haha.

 Ved 16:30 tiden vendte vi snuden hjemad.








 Hahaha, det var lige sådan jeg følte mig..efter messecenteret, af alt den slik og protein-tomt mad, hahaha.


Jeg faldt i søvn på vej hjem, for jeg var simpelthen så træt, og havde lidt ondt i hovedet.

Ida synes jeg er nuttet når jeg sover, hahaha..

Nå, men 17;30, parkerede vi på en rasteplads og spiste lidt hjemmelavet sandwich.









 og kørte videre..jeg faldt i søvn igen.





 Det regnede.


 Vi stoppede hos bilka, da vi var tørstige.





Jeg var bare så dvask(det betyder følelsen af at være mega træt, forædt, og at man føler sig lidt klamt)








 Mig og Alice følte os virkelig uflatterende, haha, jeg så træt ud og Alice havde en dårlig hårfrisure.










 Hjemme.



Jeg fodrede kattene. 

 Det var dejligt at se dem igen.


 Ida og Alice var heldige i en tobola, og de vandt begge en stor slikkepind.





 På messecenteret fik jeg købt et mega smukt armbånd.


 Og en fin halskæde.








 En fin broche.






 Og en til.

 Og en marc jacobs parfume, der hedder dot.
Det var dog den allersidste de havde.











Slik i massevis.







 Yhuuu, downton abbey begynder igen.
Så det skulle vi jo se.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar