søndag den 1. marts 2015

A cake is made-Søndag den 1 marts 2015.


Lavede en ret fin fletning igår aftes. 





 Årrh, jeg sad og så på gamle blogindlæg, fra da det var sommer og godt vejr.

Jeg savner at køre i traktor.
 Og da man bare kunne gå rundt i bare tæer.







Se hvor sommer-agtig jeg så ud.



 Smukt syn.
 Og stranden.

 Århj, jeg er ved at savne at arbejde i en stald, om sommeren..


 Jeg savner at arbejde med grise..


Ej, tænk at vores stue har set sådan her ud.



 Årrh, sommer..
 Alle de fine gåture.








 Woow, og det her var fra efterskolen.
I 2010.



Nå, næste morgen tog jeg mig et bad.











 Og vi fik søndags morgenbord.




Prudst sad og gloede på hendes mad.













 Jeg lavede min februar goodiebox.


 Og geografi lektier.

 Prudst slappede ordentlig af.
 Jeg lukkede Pinkey og Bruno ud, da Alice skulle muge ud idag.







Og lavede lidt videre på mine lektier.











 Mit hår var mega lækkert og dejligt blødt, for jeg havde jo haft hårkur i her til morges.









 Jeg blev mega træt af at lave lektier, så jeg besluttede mig for at bage en kage.




 Og ind i ovnen, den er så nem at bage, og ikke så usund som de "normale" kager.
 Ind i ovnen i 30 minutter.
 Og videre på lektierne.









 Færdiiiig---uhh, den ser lækker ud.

 De skulle jo også pyntes.







 Jeg elsker at drikke mælk til chokoladekager.


 Jeg havde sådan lyst til at gå en tur, så det gjorde jeg.


 Jeg kunne ligeså godt tage Alices brev(til en efterskoleveninde) med ud til en postkasse.




 Jeg skulle jo prøve de nye sko.




















 Hjemme.

 Jeg lukkede Pinkey og Bruno ind.
 Fodrede kattene.


 Hahha, det ligner at stribe laver yoga.



 Ryddede lidt op i køkkenet.
 Imens jeg så youtube.

 Smurte madpakke.




 Jeg lå på gulvet.





Med prudt ovenpå mig, og så youtube. 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar