lørdag den 14. marts 2015

Havnen-Fredag den 13 marts 2015.






















Afsted til bussen. 












 Sønderborg.



Omg, da vi var kommet hen til skolen(alle fra min klasse), finde vi ud af at vores lærer er syg...og han havde skrevet det en halv time før timen begyndte...aaarrgggghhh....der er alle jo allerede ude af døren, og på vej i skole.

Så ingen dansk..



 Så vi skulle vente i 2 og en halv time, til engelsk.

Så jeg så bonderøven.





 Og gift ved første blik.





Mig og en fra min klasse tog i fakta, i pausen, haah :D 





Friiiii.





 Jeg gik hen til sønderborg havn, for der ventede Ida på mig.








 Og så gik vi videre.















Vi ville have en sillesmad..men det droppede vi.




Og gik videre. 

 Og tog en sand and salad istedet for.




Vi fik en sandwich.





Og gik ned mod havnen. 

 Imens vi spiste den.


















 Stranden var rigtig smuk, og solen skinnede.














Vi prøvede på at tage lidt solbad.






 Vi gik videre.












Vi fandt på den skøre ide at gå hele vejen langs stenene.haha :D

Men det var ret så sjovt, og bjergbestiger-agtigt.













































Da vi ville hjem, tog vi selvfølgelig bussen hjem.












Vi sad helt nede bag i bussen.












Og gik hjem. 
















Hun var der da vi kom hjem.


















 Jeg lukkede Pinkey og Bruno ud.







































Avisen skulle lige læses.




Fodrede kattene. 

Prudst var allerede begyndt.



 Mig, Ida og far kørte hen og hentede Alice ved færgen.




















Xfactoooor.
Jeg lå bare og fladede ud med prudst, jeg var mega træt.













Det var ret trist at baraa gik ud..jeg kan lide alle dem der står tilbage nu:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar