torsdag den 5. marts 2015

Fridag med grey-Onsdag den 4 marts 2015.




 Yyaaaayy, jeg havde jo frii idag, da lærerne var på kursus, så jeg stod op kl 08:00.




I ved jo nok at fifty shades of grey er en populær film, og jeg har jo ikke set den endnu..men jeg kunne ikke lade være, for alle snakker om den og man aner ikke hvad folk snakker om, haha, så jeg valgte at sætte mig til at se den;)

Man kan se den gratis på sefilm.dk.

 Ham der mr grey, er godt nok lækker!, hold da maule...C-:

 Det er virkelig en smuk film, og handlingen er også meget tankevækkende:D


 Wauw, de er virkelig romantisk..



 Jeg så den på min mobil ,og den havde akkurat strøm nok til de 2 timer, den varede..




 Og så så jeg et par interviews med dem.
Grey er lækre uden skæg, årh, men det må han jo selv bestemme, haha :)



 Waauw, det her interview, er super sødt..hans grin, jeg dør!:)


 Tag at se det.
Hvad interviewet hedder, står nedenunder.





 Som ung, wauw!



 Man kan jo ikke lade være med at google ham, haha...





 Og så fandt jeg noget nyt tøj at tage på.




























 Spiste morgenmad.
 Jeg elsker min morgenmad, den er vidunderlig..jeg føler endelig at jeg har fundet det rette morgenmad, der passer til mig.
 Det er altid dejligt når man kan læse avisen..om morgenen.




 Jeg kunne altså ikke slippe filmen(fifty shades) fordi jeg sys den var så god, så jeg søgte videre på hvilke film skuespillerne havde lavet førhen.














Det er en rigtig gode side, faktisk, der er mange film tror jeg.



 Nuurh, prudst ruller sig altid sammen på denne stol, det er hendes ynglingsplads.
 Mig og prudst lukkede hestene ud.

 Bruno stiller sig altid hen og æder græs, lige præcis der, hver dag, haha, så jeg bliver nødt til at trække ham ind på marken :)







 Så skulle jeg lige have en snasker i hele hovedet:)









 Hun hader mudder og vand..hun er meget fin på det.
 Hun ville virkelig gerne væk fra den våde mark, kunne an føle på hende, haha.






























Min mor og farmor tog ud og handlede, og jeg blev hjemme, for at passe hus. 


Så jeg gav mig til at se paradise hotel..jeg har aldrig set det før, men i år vil jeg følge med på det.
Jeg ved ikke engang hvad det er, men jeg har den der tv3 app, så jeg har mulighed for at se det. 






 Da de var kommet tilbage, gik jeg mig en tur.

 I træsko, for jeg gad ikke at tage andet på, haha, træsko og gummistøvler er også mit favorit fodtøj, det er bare ikke så tit man tager det på i skole, haha.









 Og så begyndte det at regne :)
Det havde været det dejligste vejr hele dagen, men så når man beslutter sig for at gå en tur, så skal det absolut regne.








 Og hagle.






 Jeg kom da hjem..bare i drivvåd tilstand, hahah.
 Så kunne jeg ligeså godt løbe rundt på marken sammen med hestene.











Mig, Ida og mor kørte ud for at handle. 








 På netto.





 Det eneste jeg købte var tyggegummi, jeg skal jo øve mig i at spare, og det går godt indtil videre.

 Jeg fodrede kattene.
 Idag fik de leverpostej, da det var ved at være for gammelt.
Luksus for dem:D


 Uh, jeg har hamstret en af vores tråsløse internet--dimser, så nu har jeg net på værelset.
 Det er super dejligt.
Så jeg så fifty shades of grey for anden gang, hehe.

Ja, mit værelse er stadig et rod, der er værre end 1 verdenskrig, omg!
jeg må og skal have tid til at rengøre det en dag.









Jeg lavede en madpakke.




 Og så videre på fifty shades.

 Jeg vil rigtig gerne se 2éren, for det ser ud til der kommer en til.

Je gtog mig et bad, og gik i seng.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar